Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matklubbsträff i Göteborg i höst?

  • Wombat04 9 juni 2008

    Det skulle vara jättekul om så många som möjligt ville vara med!! (Y)(Y)(Y)

  • matnjutaren 9 juni 2008

    Jag glömde ju säga i min iver..:p
    Klart man inte ska missa en sån grej eller hur? :D(Y)
    Jag kommer JÄTTE-GÄRNA.... om fler här nerifrån hänger på...:p
    Superkul ide´ Wombat! (L)(Y)(Y)(Y)

  • marwis 9 juni 2008

    Passar datumet så:p

  • matglada_pojken 9 juni 2008

    klart jag hänger på!!! (Y)har bara ca 1 timmes bilresa till götet (om pappa kör):)

  • Wombat04 9 juni 2008

    Puff

  • matglada_pojken 9 juni 2008

    eller får jag följa med? är ju en grabb på 15 år(Y) och ni kanske tycker att det är som att sitta barnvakt xD

  • Wombat04 9 juni 2008

    Löjla dig inte, matglada_pojken, här är alla välkomna. :)

  • tilda 9 juni 2008

    Har en lillebror i Lerum. Skulle gärna komma. Kan passa på att träffa brorsan på samma gång.
    ( Bara datumet passar )(Y)

  • tantdrake 9 juni 2008

    suck.....en jädra bit från Sävast......Så roligt ni ska ha!!!! Vill också träffas IRL!!!! Avis :( Får va glad om jag tar mej till Deep Purple i Linköping, inte såååå omöjligt - vilket vore en höjdare konsertmässigt!!!!! Räknar finanser fortfarande....) Norra Sverige borde väl kunna dra ihop nåt liknande som Göteborg. Hmmmm....Rock och Blues i Pite, Kirunafestivalen, Lulekalaset, PiteDansarochSpyr...f-låt Ler..... Nog är vi några här uppe som kan hitta på nåt kuligare???!!!! Om vi nu ändå inte kan ta oss ner till Götet av olika anledningar....

  • Wombat04 10 juni 2008

    Hihi, Pite DansarochSpyr? VAD är det?? Har aldrig varit högre upp i Sverige än Dalarna men tror att min totala avsaknad av ekonomi gör att jag inte kommer uppåt på ett tag. :(

  • matnjutaren 10 juni 2008

    Ha Ha Pite dansar ochSpyr...*S* Verkar vara något med ös i...:p(Y)
    Ekonomi är ett elakt ont :(
    Jag funderade på en sak Wombat....:)
    Eftersom vi är sammansvetsade i ett glatt matgäng så varför inte ha ett BOUTASTORT knytkalas? :D(Y)
    Sparar pengar OCH så får vi smaka av varandras HÄRLIGHETER! :D
    Kanske ide´n passar er andra med?
    Och samtidigt kan vi ju ha lite kuliga aktiviteter som brännboll och annat "fjant".:p
    Så får vi kroppen i balans igen..typ...:p
    Vad säger ni..Bra ide´eller..?:D

  • Wombat04 10 juni 2008

    Knytis är jag helt för och har fått förslaget från ett par andra medlemmar, men då är problemet bara var vi ska vara nånstans. Jag kan kolla upp om man kan hyra någon större lokal i Göteborg och återkomma om det! (Y)

  • matglada_pojken 10 juni 2008

    aja knytkalas låter roligt :)men då kan jag ej vara med:(, den 1 februari i år fick jag canser i blodet:( har legat inne på behandlingar ganska ofta sedan dess:(, så jag är så klen att knappt kan öppna en skruvkork... så några aktiviteter blir det inte för min del:( men ni får ha det så roligt:)

  • Teareyes 10 juni 2008

    Det här låter ju kul!! En bit bort, men blir det bara rätt datum, så fixar jag nog det oxå! Ett annat bra tips på boende är genom turistbyrån. Vi bodde hos en herre för 2 somrar sen, o betalade 200kr/pers. Hoppas ni hittar ett bra datum!
    Glad sommar! Kram Teareyes

  • Wombat04 10 juni 2008

    För att sammanfatta läget hittills: Vi är många som vill träffas, förslag om knytis har lagts fram, men det är inte lätt att hitta lokal. Restaurang blir nog trots allt det bästa, och matglada_pojken ska vara med annars blir det inget. Jag är för knytis, men det kan bli lite pryttligt att ordna med och transportera om vi ska laga våra egna godsaker och ta med.

    Så jag bestämmer enhälligt att det blir restaurang, just för enkelhetens skull. Jag är medveten om att det kostar pengar, men jag har som sagt inte tänkt mig 18:e våningen på Hotell Gothia eller så, utan ett ställe med garanterat god mat där man får valuta för sina pengar (om nu någon sådan restaurang existerar ...) :D

    Jag fortsätter gärna ta emot tips och förslag.

  • gunma 10 juni 2008

    en superfin id'e,kommer gärna om jag kan då. (Y)

  • matglada_pojken 10 juni 2008

    tck så jätte mycket wombat !!! jag följer gärna med då(Y):D(Y)

  • Smulpajen 10 juni 2008

    Skrivet av matglada_pojken den 10 jun 2008

    tck så jätte mycket wombat !!! jag följer gärna med då(Y):D(Y)


    Håller med Wombat; klart att du ska med(L) Det är ju jättekul att ungdomar i din ålder gillar vår klubb och gillar det här med mat och bak.

  • Lindanemon 10 juni 2008

    Skrivet av matglada_pojken den 10 jun 2008

    tck så jätte mycket wombat !!! jag följer gärna med då(Y):D(Y)


    Jag tycker också att det är jättekul om du följer med (Y)

    Vet var Öxabäck ligger, för tidigare bodde jag i Hajom, och mina pojkar (L) bor där fortfarande med sin pappa...

  • matnjutaren 10 juni 2008

    Skrivet av Wombat04 den 10 jun 2008

    För att sammanfatta läget hittills: Vi är många som vill träffas, förslag om knytis har lagts fram, men det är inte lätt att hitta lokal. Restaurang blir nog trots allt det bästa, och matglada_pojken ska vara med annars blir det inget. Jag är för knytis, men det kan bli lite pryttligt att ordna med och transportera om vi ska laga våra egna godsaker och ta med.

    Så jag bestämmer enhälligt att det blir restaurang, just för enkelhetens skull. Jag är medveten om att det kostar pengar, men jag har som sagt inte tänkt mig 18:e våningen på Hotell Gothia eller så, utan ett ställe med garanterat god mat där man får valuta för sina pengar (om nu någon sådan restaurang existerar ...) :D

    Jag fortsätter gärna ta emot tips och förslag.


    Klart att Du "matglada pojken" ska vara med! (L)
    Var ju bara en ide´jag framförde ändå...:D J
    ag tycker det ska bli sååå roligt att träffa folk härifrån så..för min del, kan vi sitta på en filt allihopa typ...*S* Ha Ha (Skämt)
    Har en annan fråga bara...:)
    Sköts det mesta via kontakt med din sida eller här där alla kan läsa vem som är intresserad av att komma?
    Hoppas inte frågan uppfattas som dum eller så nu bara..:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.