Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Medlem i MK?

  • boz1965 4 mars 2010

    Här är en person som VERKLIGEN skulle behöva gå med i MK:

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6710191.ab

  • lena4 4 mars 2010

    Ja vad säger man.

    ( jag har ett syskonbarn som koka korv i vattenkokaren)

  • boz1965 4 mars 2010

    Skrivet av lena4 den 4 mar 2010

    Ja vad säger man.

    ( jag har ett syskonbarn som koka korv i vattenkokaren)


    Undrar hur teet smakar sen... {question}

  • chrisq 4 mars 2010

    :'( jag tror inte mina ögon det kan inte vara sant lider med hennes sambo :DD

  • Josses 4 mars 2010

    Mycket ska man både se och höra innan man lägger sig ner i ettan med jordvärme...{beauty}{curl-lip}

  • Okänd 4 mars 2010

    Jag trodde det var ett för tidigt aprilskämt när jag läste detta i torsdagsbilagan av AB.

    Hur står det till i huvudet, tänkte jag. Och till råga på allt, hon ska ge ut en kokbok om att laga mat i kaffebryggare.

    HJÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!:O) {sick}

  • mattant41 4 mars 2010

    Läste artikeln nu, och som Daniella skriver - Hur står det till,
    men tar det en timme att steka bacon är väl ändå stekpannan att rekomendera man vill väl få något mer gjort på en dag.
    Men det klart ett sätt att bli känd är det ju.

  • Okänd 4 mars 2010

    Alla sätt är bra utom de tråkiga brukade mormin säga!

    Här kan man beskåda kaffebryggartekniken. :DD

    http://kaffekokarkokboken.blogg.se/

  • The_mama97mia 4 mars 2010

    hahaha.... sicken idé. Men läste ni att människan annars roar sig med att vika ballonger? det är väl ännu tossigare?

  • safir74 4 mars 2010

    Vika ballonger? Öh ,och varför det{question}

  • boz1965 4 mars 2010

    Jadu Mia... Tjejen har uppenbarligen alldeles för mycket tid över. Finns väl ingen annan förklaring (som går att skriva om här utan att få en stämning på halsen ;))...

  • NicolinaZ 4 mars 2010

    Raka motsatsen till min mormor som i tiderna vid 95 års ålder, och HELT ointresserad av matlagning, fick en microugn som hon ÄLSKADE för att maten blev klar på 2 minuter! Då undrade vi andra varför hon hade så brått.... {curl-lip}

  • jimboz 4 mars 2010

    Alla tips på matlagning är välkommet....Men det faller på sin egen dumhet...No comments {pumpkin}

    Man kanske ska göra sin egen Béchamelsås i äggkokaren :)

  • Mistys 4 mars 2010

    Fiskpinnar i brödrosten vet jag några som gjorde. Blev såååå bra tydligen {question} Nja rostar nog bröd i min istället.

  • The_mama97mia 4 mars 2010

    ja jag personligen tror att det finns en mening med att saker heter det dom gör...
    Kaffekokare. Brödrost... Äggkokare... Eh... spis?

    Men vika ballonger... jaja.. :O)

  • The_mama97mia 4 mars 2010

    Skrivet av danniella den 4 mar 2010

    Jag trodde det var ett för tidigt aprilskämt när jag läste detta i torsdagsbilagan av AB.

    Hur står det till i huvudet, tänkte jag. Och till råga på allt, hon ska ge ut en kokbok om att laga mat i kaffebryggare.

    HJÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!:O) {sick}


    hahahaha, den kokboken kommer jag inte att köa för..
    Den förtjänar min felskrivning kokobok tror jag.

  • boz1965 4 mars 2010

    Skrivet av mama97mia den 4 mar 2010

    Skrivet av danniella den 4 mar 2010

    Jag trodde det var ett för tidigt aprilskämt när jag läste detta i torsdagsbilagan av AB.

    Hur står det till i huvudet, tänkte jag. Och till råga på allt, hon ska ge ut en kokbok om att laga mat i kaffebryggare.

    HJÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!:O) {sick}


    hahahaha, den kokboken kommer jag inte att köa för..
    Den förtjänar min felskrivning kokobok tror jag.


    *ASG*

    Aftonbladet fick stänga kommentarsfunktionen för den artikeln eftersom alla (nåja, de allra flesta iaf :)) tyckte att hon inte hade riktigt alla hästar hemma.

  • Josses 4 mars 2010

    Ja, det kan man ju fundera på om inte stämmer{call-me}:)

  • idea_ 4 mars 2010

    Skrivet av Misty09 den 4 mar 2010

    Fiskpinnar i brödrosten vet jag några som gjorde. Blev såååå bra tydligen {question} Nja rostar nog bröd i min istället.


    Hmm, enligt vad jag har förstått är det väldigt studentikost att äta sån kost :D Kommer ihåg en "föreläsning" på kåren för "nollorna" när jag började på universitetet, kårordförande sa att kårmentaliteten innebar att hittade man någon i en snödriva (kall och full) när man var på väg hem så betydde det att man tog hem dom och tinade upp dom. Men, sa han, INTE som studenter gör med fiskpinnar, i brödrosten...

  • 123Linnea 5 mars 2010

    En festprisse jag känner stekte fiskpinnarna direkt på plattan...{hypnotized}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.