Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Min veckomeny

  • Okänd 17 februari 2008

    Använder ni er av den nya veckomenyn som vi alla har fått?
    Jag har inte nyttjat den ännu.Isåfall,vad tycker ni om den?
    Önskar er alla en trevlig söndag.(Y)

  • lennali 17 februari 2008

    För första gången i mitt liv gjorde jag en veckomeny för vecka 07, tror ni att det funkade, näpp det gjorde det inte. Visserligen gjorde jag 4 rätter av 7 möjliga, men det stoppades inte i munnen den dagen det var tänkt. Den enda rätten jag ska äta på rätt dag är idag "Bacontoppad kycklinggratäng", kycklingen och baconet är tagit ur frysen och jag längtar redan till middagen.
    Önskar er alla en lugn och rofylld söndag.

  • farmoringer 17 februari 2008

    Jag använder den inte ännu för att de maträtter som jag har, för det mesta, finns ju inte på recept här, och det går ju inte ännu att bara skriva in en maträtt. Jag menar att jag letar inte upp ett recept på typ pytti panna från nån medlem här och jag har då inte skrivit in det själv. och då blir det ju blankt på den dagen. Plus att jag vill ju se vad andra har skrivit. är ju det som inspirerar mycket. Så när veckomenyn fungerar som jag vill, då ska jag använda den..

  • anluk 17 februari 2008

    Japp har börjat använda den och det är KANON! Har iofs alltid skrivit matsedel men detta var ju hur smidigt som helst..(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.