Nu har vi äntligen lanserat våran veckomeny på Matklubben.se. Man lägger till ett recept i veckomenyn nästan på samma sätt som man gör när man sparar recept. För att förtydliga hur man sparar recept har vi skrivit några punkter man kan följa:
- Du går in på det recept du vill ha i din veckomeny
- Trycker på Lägg till i Min veckomeny
- Då kommer en ruta upp där du får välja vilken vecka och vilken dag du vill att receptet ska sparas i.
- Nu är receptet sparat och du kan gå in under Min veckomeny i menyn till vänster för att se alla dina sparade recept i veckomenyn.
Du kan även spara ner veckomenyn på datorn och sedan skriva ut den. Detta gör du genom att trycka på länken som finns under Min veckomeny.
Hoppas alla blir nöjda och glada med denna veckomeny och att den används flitigt. :)
Med vänliga hälsningar
Matklubben-teamet
lennali7 februari 2008
Mycket bra, nu kanske det blir ordning och reda på mina middagar.:D
Tack Lind och gänget. (Y)
ikah7 februari 2008
Jättebra!(Y)
Tack!:D
Suddisen7 februari 2008
Jättebra (Y)
anluk7 februari 2008
Upptäckte detta och blev superglad! Synd bara att jag inte kan spara receptet från min kokbok till veckomatsedeln, går det att fixa!!!
Suddisen7 februari 2008
Håller med anluk skulle vara toppen att kunna spara från kokboken
7 februari 2008
:D kanon bra.......(Y)(Y)
Lilljeppe7 februari 2008
Superbra! Jag skulle vilja kunna lägga in recept ifrån min kokbok till veckomenyn. Nu värkar det som jag måste leta upp receptet för att få in receptet i veckomenyn. Stämmer det?
(Y)Lilljeppe
Lilljeppe7 februari 2008
Skrivet av Lilljeppe den 7 feb 2008
Superbra! Jag skulle vilja kunna lägga in recept ifrån min kokbok till veckomenyn. Nu värkar det som jag måste leta upp receptet för att få in receptet i veckomenyn. Stämmer det?
(Y)Lilljeppe
Menade så klar verkar:o och inte värkar:p
pengsan7 februari 2008
Bra grej, ska genast prova
Svesse607 februari 2008
Kanon! (Y)(Y)(Y)
lennali7 februari 2008
När jag är inne på min kokbok,
- blå makerar jag namnet på receptet
- höger klickar och väljer kopiera
- gå till fliken recept (nästan högst upp)
- högerklickar där det står "Sökord" och väljer klistra in
- och till sist trycker jag "sök recept"
visst är det lite extra arbete men det går bra. Jag har gjort min första matlista (för vecka 7), har ALDRIG gjort tidigare, ska nu försöka hålla mig till den, har varit alldeles för mycket slarv med maten de senaste två veckorna pga att när jag jobbar så är det bara kvälls schema. Det blir laga mat på förmiddagen och äta på jobbet (normal tid), bara jag kan slita mig från datorn och Matklubben en halvtimme eller två.:D
7 februari 2008
coolt!!(Y)(Y)
farmoringer7 februari 2008
Men visst är det bara jag själv som kan läsa min veckomeny?? Jag kan väl inte kolla på någons annan meny??
inga517 februari 2008
Tack det här var toppen (Y) Jag är så glad att jag hittat hit :D
Lind7 februari 2008
Skrivet av farmoringer den 7 feb 2008
Men visst är det bara jag själv som kan läsa min veckomeny?? Jag kan väl inte kolla på någons annan meny??
Det är bara en själv som kan läsa sin egen meny.
/ Lind
Kicki87 februari 2008
Lysande idé skall provas flitigt.Jättebra när det kommer mer funktioner som inköpslista senare(Y)
Ekorrungen8 februari 2008
Verkar bra(Y)
styvan8 februari 2008
Perfekt!!!(Y):D
lennali8 februari 2008
Läste vad gyllene25 hade skrivit på en annan tråd, att längst ner på "Min Veckomeny" står det:
Skriv ut inköpslista (kommer inom kort)
Skriv ut veckomenyn och inköpslista (kommer inom kort)
Så inköpslista och utskrifts möjlighet är på gång, dom är väl för fantastiska att lyssna på oss Matklubbsteamet (Y)
Hej alla matklubbare.
Nu har vi äntligen lanserat våran veckomeny på Matklubben.se. Man lägger till ett recept i veckomenyn nästan på samma sätt som man gör när man sparar recept. För att förtydliga hur man sparar recept har vi skrivit några punkter man kan följa:
- Du går in på det recept du vill ha i din veckomeny
- Trycker på Lägg till i Min veckomeny
- Då kommer en ruta upp där du får välja vilken vecka och vilken dag du vill att receptet ska sparas i.
- Nu är receptet sparat och du kan gå in under Min veckomeny i menyn till vänster för att se alla dina sparade recept i veckomenyn.
Du kan även spara ner veckomenyn på datorn och sedan skriva ut den. Detta gör du genom att trycka på länken som finns under Min veckomeny.
Hoppas alla blir nöjda och glada med denna veckomeny och att den används flitigt. :)
Med vänliga hälsningar
Matklubben-teamet
Mycket bra, nu kanske det blir ordning och reda på mina middagar.:D
Tack Lind och gänget. (Y)
Jättebra!(Y)
Tack!:D
Jättebra (Y)
Upptäckte detta och blev superglad! Synd bara att jag inte kan spara receptet från min kokbok till veckomatsedeln, går det att fixa!!!
Håller med anluk skulle vara toppen att kunna spara från kokboken
:D kanon bra.......(Y)(Y)
(Y)Lilljeppe
(Y)Lilljeppe
Menade så klar verkar:o och inte värkar:p
Bra grej, ska genast prova
Kanon! (Y)(Y)(Y)
När jag är inne på min kokbok,
- blå makerar jag namnet på receptet
- höger klickar och väljer kopiera
- gå till fliken recept (nästan högst upp)
- högerklickar där det står "Sökord" och väljer klistra in
- och till sist trycker jag "sök recept"
visst är det lite extra arbete men det går bra. Jag har gjort min första matlista (för vecka 7), har ALDRIG gjort tidigare, ska nu försöka hålla mig till den, har varit alldeles för mycket slarv med maten de senaste två veckorna pga att när jag jobbar så är det bara kvälls schema. Det blir laga mat på förmiddagen och äta på jobbet (normal tid), bara jag kan slita mig från datorn och Matklubben en halvtimme eller två.:D
coolt!!(Y)(Y)
Tack det här var toppen (Y) Jag är så glad att jag hittat hit :D
Det är bara en själv som kan läsa sin egen meny.
/ Lind
Lysande idé skall provas flitigt.Jättebra när det kommer mer funktioner som inköpslista senare(Y)
Verkar bra(Y)
Perfekt!!!(Y):D
Läste vad gyllene25 hade skrivit på en annan tråd, att längst ner på "Min Veckomeny" står det:
Skriv ut inköpslista (kommer inom kort)
Skriv ut veckomenyn och inköpslista (kommer inom kort)
Så inköpslista och utskrifts möjlighet är på gång, dom är väl för fantastiska att lyssna på oss Matklubbsteamet (Y)