Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ny Matklubbsträff till våren 2011!

  • Wombat04 13 augusti 2010

    Matboxen; tack! Jättekul om du kan vara med!

    Daniel: Jag tror vi var 6 - 7 stycken, lite trist att det blev så många avhopp. Därför tänkte jag vara ute i riktigt, riktigt god tid den här gången. Men så som vi pratade och hade kul kunde vi ha varit 35 personer ...

  • Wombat04 14 augusti 2010

    Puffar upp!

  • PepsiLemon 15 augusti 2010

    Skrivet av Wombat04 den 30 jul 2010

    Som många vet arrangerade jag en träff för matklubbsmedlemmar som ville och kunde komma till Göteborg hösten 2008. Intresset var stort, men i slutet blev det många avhopp, vilket var jättesynd för det var en enormt trevlig träff. Vi var på restaurangen That's Amore vid Linnéplatsen och fick oerhört läcker mat och trivsamt bemötande.

    Nu tänkte jag försöka dra ihop en träff igen och det får gärna bli fler deltagare den här gången. :D Jag har tänkt lägga träffen lördag den 21 maj. Med sådan framförhållning blir det lättare för er som bor utanför Göteborg att planera in en helg här i stan, kanske gå på Liseberg med barnen på dagen eller söndagen (eller rentav få en FF-helg!), och tillbringa en trevlig kväll med Matklubben. Dessutom brukar det vara rätt gynnsam väderlek i maj.

    Så låt tanken mogna i lugn och ro, i höstsol och vintermörker. Skulle det inte vara skönt med en helg i Göteborg i maj? Vi som bor här vet redan hur skönt det brukar vara i stan vid den tiden på året! Ni är självklart välkomna med preliminära intresseanmälningar till min sida på Matklubben när som helst (skicka meddelande är ni bussiga, gå inte via gästboken, så blir det lättare för mig att hålla reda på er), men jag vill att ni bekräftar era anmälningar SENAST söndag den 8 maj om ni verkligen tänker komma. Avbokningar efter detta datum accepteras endast av mycket goda skäl, annars är anmälan bindande.

    Jag vet, jag är ute i MYCKET god tid, men jag gillar planering och framförhållning så det bjussar jag på! {party}

  • PepsiLemon 15 augusti 2010

    Åhh så trevligt det låter.
    Jag blir gärna med - men det är väl inte samma helg som Göteborgs varvet?
    Inte för att jag själv ska ranta runt på asfalten utan mer för att det är så grymmans mycket folk ute på stan då.

    Har du möjlighet att påminna lite längre fram?

  • siggemums 15 augusti 2010

    Göteborgsvarvet är den 21 maj. Typiskt!

  • anluk 15 augusti 2010

    Hade varit jättekul, dock lite tidigt ännu att bestämma. Men kanon att du redan nu tagit upp frågan Bella!!!!! Ska verkligen göra allt för att försöka komma med denna gången. som sagt påminn några ggr efter nyår om detta:)

  • Wombat04 16 augusti 2010

    Ajdå, är det Göteborgsvarvet den 21 maj? Jag får fundera på om jag ska ändra, men kanske ändå att jag låter datumet stå kvar. Visst, det är massor av folk i stan p g a det, men då blir det ännu mer folkliv att titta på ... Men då vet jag det iaf, det var bra det. Och anluk och ni andra, var lugna, jag kommer att påminna MÅNGA gånger! {cute}

  • [email protected] 20 augusti 2010

    :zdet fins ett bra vandrar hemm snet i mott liseberg bak utgången bilig bra cir,,200 natten konsum affer under+3minuter netto.möndals vägen kolla det är vert.

  • vinciqator 27 augusti 2010

    Hotel Apple
    Hotel Ibis
    Grethes Turistrum
    Göteborgs Minihotell
    Hotell Göteborg
    City Hotell

    är bara ett lite urval av alla alternativ.

    Googla på [Lågprishotell Göteborg]

  • helene27 29 augusti 2010

    (Y) Oh vad kul med en matklubbsträff. Har inte bott i gbg så länge men gillar att prata mat! Jag kommer gärna men eftersom jag är så glömsk kommer det möjligen komma ut en påminnelse om träffen i början av våren så man kan få en puff i minnet...?

    Hälsningar Helene

  • Wombat04 29 augusti 2010

    Helene, jajamen, jag kommer att påminna och puffa upp tråden här med jämna mellanrum. Jag är ju så tidigt ute att du nog inte blir den enda som glömmer, men jag gillar som sagt att ha tid på mig och planera långt i förväg! :-D

  • The_mama97mia 29 augusti 2010

    vill säga att detta är ett toppen- intitiativ!
    Jag kommer att ha svårt i maj att resa till Gb.

    Vi skojar ibland om att jag har träffat rätt många MK:are.
    Vill träffa flera!

    Det är så himla kul när man har ett ansikte o en röst, o en kram av dom man pratar med här, särskilt alla på chatten kanske...

  • Wombat04 2 september 2010

    Vad synd att du inte kan komma, Mama, men Finspång är ju inte nästgårds till Göteborg precis ... Skulle ha varit så roligt att få träffa dig IRL! :-D

  • missFBK 19 september 2010

    Jag har anmält mig och tycker det ska bli roligt =)

  • Wombat04 20 september 2010

    Det tycker jag med, miss FBK! :-D

  • Wombat04 21 september 2010

    Puffar upp tråden!

  • sessa79 21 september 2010

    jag ska försöka komma.. vet ju inte hur man jobbar eller så.. men nu vet man ju i god tid.. :)

  • camen12 22 oktober 2010

    Då är det göteborsvarvet:)

  • Wombat04 22 oktober 2010

    Japp, camen12, jag vet ... men jag låter datumet stå kvar tills vidare och funderar! :-D

  • charlottat 25 oktober 2010

    jag kommer att vara i gbg den helgen, eftersom jag ska springa varvet. får väl se om det kanske går att kombinera med matklubbsträff beroende på tid och plats. sen vet jag ju inte hur jag känner mig efter att ha sprungit heller..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.