Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ny Matklubbsträff till våren 2011!

  • evaes 12 november 2010

    Hej!

    Funderar på att köpa en bakmaskin till sonen i julklapp. Han har Gluten så är det någon som har erfarenhet att baka glutenfritt i bakmaskin och var man får tag på recept till det. Eva

  • boz1965 12 november 2010

    Skrivet av evaes den 12 nov 2010

    Hej!

    Funderar på att köpa en bakmaskin till sonen i julklapp. Han har Gluten så är det någon som har erfarenhet att baka glutenfritt i bakmaskin och var man får tag på recept till det. Eva


    Hamnat i fel tråd? ;)

  • iidaOlofsson 13 februari 2011

    Får man ta med sig någon till träffen som inte är medlem på matklubben??
    Tror inte att jag får åka dit själv eftersom att jag bara är 15.

  • Chillit 13 februari 2011

    synd bara att jag avskyr storstäder annars hade jag kommit :/

  • Wombat04 13 februari 2011

    Ida, visst får du ta med dig någon anhörig! :-D Chillit, kan du inte göra ett litet undantag?

  • lillawe 13 februari 2011

    {party} Hur många var det som dök upp förra året? Låter väldigt kul, men jag bor 6 mil norr om Umeå.. Inget hinder {music} jag kan alltid flyga ner, men tar mig en funderare till:z
    Ha det så gott så länge!! //{snowman}Lillawe

  • UllaC 13 februari 2011

    Bella: Jag undrar om inte det bästa vore att flytta träffen till en annan helg. ALLA hotell i och utanför Göteborg är fullbokade pga Göteborgsvarvet och Horse Show.

  • Wombat04 14 februari 2011

    Bra att jag fick tag på dig igen, Ulla. Jag var så sömnig när jag försökte svara dig sist att jag tror jag velade bort mitt svar ... Jag har faktiskt funderat på att ändra träffen men vet inte riktigt vilket datum som blir bra eftersom det är Kristi Himmelfärd eller någon annan helg där i närheten också. Men jag återkommer i frågan när jag kollat upp det hela. :-D

  • Chillit 14 februari 2011

    Skrivet av Wombat04 den 13 feb 2011

    Ida, visst får du ta med dig någon anhörig! :-D Chillit, kan du inte göra ett litet undantag?



    vf jag hatar storstäder har med att jag lätt går vilse i storstäder o jag hör inte hemma där :p jag hör hemma i skogen med trollen o älgarna ;)

  • Wombat04 14 februari 2011

    Låter som om man iaf kan ha sämre sällskap! :-D Ha det gott i alla fall!(Y)

  • smulan25 21 mars 2011

    ja jag undra hur man anmäler sej till 21.maj jag är ny medlem vad kosstar det skika svar via emel [email protected]

  • Wombat04 22 mars 2011

    Hej Smulan! Det räcker med att du gör som du gjorde nu, och kostnaden blir det man beställer in för att äta och dricka plus resan förstås, var man nu befinner sig i landet för att ta sig till Göteborg. Men det är inte säkert att det faktiskt blir den 21 maj, jag ska börja kolla upp det där nu. Jag har ju fått uppgift om att alla hotell och andra boendeställen är uppbokade p g a Göteborgsvarvet. Men jag återkommer senast under nästa vecka med slutgiltigt beslut! :-D

    Bella

  • Carro67 11 maj 2011

    Jag anmäler mig till matklubbsträffen 11 juni.

  • Wombat04 11 maj 2011

    CARRO! Härligt!!! :-D Som du ju har sett bad jag Matklubben ändra datum men ska skicka personligt meddelande till alla som uttryckt sitt intresse. Så då ses vi 11 juni! :-D

  • Wombat04 11 maj 2011

    Alla intresserade, nytt datum är alltså lördag den 11 juni 2011 och jag behöver svar en vecka innan, SENAST. Skicka gärna svaret till min meddelandefunktion här på Matklubben, inte i privatmail till mig eller här på tråden. Det blir enklare för mig att hålla koll på hur många vi blir när jag ska boka restaurang.

    {eat}

  • bernit 11 maj 2011

    Skrivet av Wombat04 den 11 maj 2011

    Alla intresserade, nytt datum är alltså lördag den 11 juni 2011 och jag behöver svar en vecka innan, SENAST. Skicka gärna svaret till min meddelandefunktion här på Matklubben, inte i privatmail till mig eller här på tråden. Det blir enklare för mig att hålla koll på hur många vi blir när jag ska boka restaurang.

    {eat}


    Hej Wombat
    Har inte varit inne på länge så jag har inte sett din tråd förrän idag men jag var ju med förra gången och gör gärna om det, skall kolla datum och återkomma. (Y)(Y)

  • Wombat04 11 maj 2011

    Hej Bernit!!! Det vore så kul om du kunde komma också! Visst hade vi suveränt trevligt sist? :-D

  • UllaC 11 maj 2011

    Jag hoppas att jag också kan vara med, men jag skall kolla upp det lite närmare.
    Vad kul det vore att träffa både dej Caroline och dej Bengt-Åke igen.(Y)

  • Wombat04 11 maj 2011

    Puff

  • Wombat04 12 maj 2011

    Puff

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.