Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ny Matklubbsträff till våren 2011!

  • Wombat04 13 maj 2011

    Vill också säga att jag inte bestämt restaurang än, eller tid då vi ska träffas. Jag har en bra tapasrestaurang här i Majorna som heter Manana (får inte till den där vågmojängen över n:et) och där måste man boka långt i förväg. Det finns också en tydligen fantastisk libanesisk restaurang som heter Chateau Beirut som har fått 5 fyrar i GP och kritikerna var lyriska. Den ligger också här i Majorna. Men jag luskar och kollar och återkommer!

  • Wombat04 13 maj 2011

    Puff - vill hålla tråden uppe nu när det snart närmar sig! :D

  • The_mama97mia 13 maj 2011

    Heja Wombat kul att du ordnar!
    Jag kan inte den 11 juni heller tyvärr, fullt ös fram till den 30 juni här. Sen blir jag arbetslös som det verkar - så jag måste ransonera både tid och pengar fram till dess.
    Men jag är övertygad om att ni får kul!

  • Josses 13 maj 2011

    Skrivet av mama97mia den 13 maj 2011

    Heja Wombat kul att du ordnar!
    Jag kan inte den 11 juni heller tyvärr, fullt ös fram till den 30 juni här. Sen blir jag arbetslös som det verkar - så jag måste ransonera både tid och pengar fram till dess.
    Men jag är övertygad om att ni får kul!
    Håller tummarna för att du inte blir arbetslös utan att det dyker upp något bakom hörnet när du minst anar det!{worship}

  • Wombat04 15 maj 2011

    Puff!

  • Wombat04 15 maj 2011

    Puff igen!

  • Wombat04 18 maj 2011

    Puff!

  • Countrygirl 18 maj 2011

    Hoppas ni får en trevlig träff. :)
    {cowboy}

  • anluk 18 maj 2011

    Bella va underbar du är som försöker fixa detta! När var sista anmälningsdag. Vet inte om jag kan eller inte ännu men hade jättegärna kommit upp:)

  • Wombat04 20 maj 2011

    JAG HAR HITTAT RESTAURANGEN!

    Idag var jag och min mor och åt middag på Cicero Bar & Lounge i korsningen Prinsgatan/Linnégatan. Vi får själva välja vad vi vill äta om vi blir under 30 personer (vilket jag definitivt tror att vi blir, men jag hade hoppats på fler!), annars har de menyförslag. Där finns tapas, pastarätter - jag åt en UNDERBAR sådan som hette Modo Nostro - rätter från grillen och några desserter. De vill gärna ha bordsbokningen en vecka i förväg och det passar bra eftersom jag då kommer att ha krävt svar från alla er som vill komma med.

    Alltså:

    Vi träffas 19.30 på Cicero Bar & Lounge lördagen den 11 juni! Ni som åker buss/spårvagn hoppar av vid hållplatsen Prinsgatan och då ser ni restaurangen snett över gatan. Så har vi en trivsam kväll, precis som förra gången!

    Vill också uppmana alla er som inte bestämt er än, snälla, KOM MED! Sommargöteborg kommer att stå i sin vackraste skrud (om det inte regnar småspik förstås!) och det är inget Göteborgsvarv eller annat som kommer "i vägen". {eat} Ni har inget att förlora och många nya vänner att vinna! Sista anmälningsdag (och anmälan är bindande) är den 3/6! Jag kommer dock att boka ett par extraplatser ifall om att ...


    Bella

  • Wombat04 21 maj 2011

    Puff!

  • Wombat04 21 maj 2011

    Puff

  • Wombat04 22 maj 2011

    OK gänget, nu är det läge att bestämma sig ... senast den 3/6 måste jag ha svar, ja eller nej! Hoppas det blir många ja, så vi blir några stycken! Men jag kommer troget att stå utanför Cicero och vänta tills klockan blir 19.30 - sen går åtminstone jag in och äter! Ev kommer min älskade mamma med oss också.

    Kramar till alla och KOM!!!!

    Bella

  • Wombat04 22 maj 2011

    Puff!

  • Wombat04 26 maj 2011

    Puff

  • missFBK 30 maj 2011

    Jag tänker komma iaf =)

  • Wombat04 30 maj 2011

    Tack missFBK!!! Ska bli kul att ses! :-D

  • Wombat04 31 maj 2011

    Puff

  • Wombat04 2 juni 2011

    Snälla kära rara ni, i morgon går anmälningstiden till träffen ut. Den 11 juni går den av stapeln på Cicero Bar & Lounge här i Göteborg. Nu orkar jag inte puffa längre. Jag måste ha ett ungefärligt antal med-ätare så att jag vet hur många platser jag ska boka. Nu bönar och ber jag er en sista gång! :-D Jag har bara fått en säker deltagare förutom jag själv ...

    Bella

  • Wombat04 3 juni 2011

    PUFF

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.