Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya Matklubben!

  • lennali 21 februari 2013

    Ska skriva in ett recept och när allt är klart och jag godkänner får jag upp en ruta som säger att jag har inte fyllt i "typ av bild" Det finns ingen sådan ruta att fylla i. Har ni glömt rutan?

  • wepolo 21 februari 2013

    Det är riktigt snyggt, jag är bara lite ovan med det nya utseendet men det är en bättre design nu. :D

  • alindalinda 21 februari 2013

    gillar´t!

  • Dintan 22 februari 2013

    Verkar vara lite strul med recepten... Man kan inte få upp "alla" recept längre och klickar man på första sidans visa fler så kommer inte några upp heller.

  • callemero 22 februari 2013

    Kanon!(Y)

  • croxie64 22 februari 2013

    Ser bra ut :)

    Men då jag kikar på ett recept i den senaste versionen av Firefox (19.0) så ligger footern högst upp på sidan....den överlappar allting där uppe.

    Edit: Det är bara när jag kikar på mina egna recept (som jag kan redigera) som det händer förresten. Upptäckte just det.

  • IsaS 22 februari 2013

    Men var har mi gjort av min kokbok? Den är ju borta!!!

  • IsaS 22 februari 2013

    Jag är riktigt besviken. Sidan har tidigare fungerat klockrent, nu fastnar bilden, det går inte att spara recept för spararutan försvinner osv osv.beror det på att jag använder Ipad ? Funkar sidan numera bara i dator?

  • Pirkko 22 februari 2013

    Mycket bra sida <-<

  • Anderstam 22 februari 2013

    Skrivet av croxie64 den 22 feb 2013

    Ser bra ut :)

    Men då jag kikar på ett recept i den senaste versionen av Firefox (19.0) så ligger footern högst upp på sidan....den överlappar allting där uppe.

    Edit: Det är bara när jag kikar på mina egna recept (som jag kan redigera) som det händer förresten. Upptäckte just det.


    Jag har samma problem!

  • Anderstam 22 februari 2013

    Skrivet av lennali den 21 feb 2013

    Ska skriva in ett recept och när allt är klart och jag godkänner får jag upp en ruta som säger att jag har inte fyllt i "typ av bild" Det finns ingen sådan ruta att fylla i. Har ni glömt rutan?


    Även detta problem har jag!

  • Eniver 22 februari 2013

    {struggle}Jag tyckte bättre om det gamla.... men man vänjer sig vid.

  • MikkeMannen 22 februari 2013

    (N) Säger som Emil i Lönneberga: Var i hundan hittar jag mina sparade recept!?

  • gwilen 22 februari 2013

    {clap}Bravo, det är en väldigt stor förändring men till det bättre.Bara Ni nu får jobba bort alla barnsjukdomar så kommer sidan att bli jättebra. Håller dock med ett tidigare påstående att rött är jobbigt att läsa, talar av egen erfarenhet.

  • flabban 22 februari 2013

    Mycket ljus och fin sida, MEN varför röd text?

  • LenaBE1 22 februari 2013

    Mycket snyggt! {dance}(Y)
    Nu gäller det att lära sig hitta också. {fingers-crossed}

  • LenaBE1 22 februari 2013

    Skrivet av croxie64 den 22 feb 2013

    Ser bra ut :)

    Men då jag kikar på ett recept i den senaste versionen av Firefox (19.0) så ligger footern högst upp på sidan....den överlappar allting där uppe.

    Edit: Det är bara när jag kikar på mina egna recept (som jag kan redigera) som det händer förresten. Upptäckte just det.


    Även jag har detta problem, det är inget kul alls! {disapointed} (N)

  • anluk 22 februari 2013

    Är lite förvirrad men tror nog jag vänjer mig. (Y)

  • lena4 22 februari 2013

    Jag tycker att det gamla va bättre. Tyvärr! Men jag får väl kanske ge det en chans.

  • LenaBE1 22 februari 2013

    Jag kan inte söka efter ett speciellt recept i min kokbok längre, tråkigt! {disapointed}
    Fixa det snart är ni snäll.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.