Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya Matklubben!

  • rosatalo 22 februari 2013

    Sorry. Här kommer en bakåtsträvare bland alla positiva kommentarer. Jag tycker det är rörigt och det inte bara för att det är nytt. Man får väl försöka vänja sig eftersom alla andra verkar så nöjda. {disapointed}

  • Sanna_Linnea 22 februari 2013

    Hej!

    Snygg design!!
    Även jag och flera andra som jag såg har samma problem som croxie64
    receptet ligger längre ner om man scrollar nedåt, men det ser ju inte likadant ut som andra medlemmars recept..:(

  • Kikki-Dina 22 februari 2013

    Tyvärr tyckte jag bättre om den förra hemsidan, allt hänger sig hela tiden och jag kan ej gå in på mina Recept. (N)

  • daniely 22 februari 2013

    Nu har vi lanserat ett par hotfixar enligt följande:
    - Chatten är nu åter tillbaka, hittas på sitt vanliga ställe :)
    - Nu ser recepten bra ut när man går in på sina egna recept
    - Redigeringssidan för foruminlägg ser nu bättre ut
    - Registreringen fungerar igen
    - En hel del skönhetsfel här och var

    Saker vi är medvetna om som jobbas på:
    - Länken till sina recept i kontrollpanelen går till sina foruminlägg istället för sina recept
    - Sökboxen för kokboken fungerar inte

  • penntrollet 22 februari 2013

    Oj, vad har hänt här snyggt, tar en stund att vänja sig.
    Hur gör jag för att sortera recepten efter senast inlagda, har prövat sortera på nyaste men händer ingenting, de första recepten som syns är inlagda för över 2 mån. sedan{question}

  • piha63 22 februari 2013

    Snyggt, men lite ovant ännu. (Y)

  • Mistys 22 februari 2013

    Skrivet av lena4 den 22 feb 2013

    Jag tycker att det gamla va bättre. Tyvärr! Men jag får väl kanske ge det en chans.


    Då är vi två då. Röd text = Inte bra! Vid sök av recept hänger sig sidan och texten överlappar varandra. Stjärnorna hamnar mitt i texten. Dessutom har inte några av önskemålen infriats ....än. Inte vad jag kan se i allafall.

  • FAE 22 februari 2013

    Fräscht utseende.
    Sökmotorn för recept behöver ses över, sortering efter relevans, nyast mm. fungerar inte så bra. Bilder slutar visas på recepten.
    Vissa recept visas igen när man klickar på nästa sida.

  • saxa 22 februari 2013

    Kul med förändring, bra att ni jobbar vidare och gör sidan mera uptodate och fräschare.

    MEN på Ipad blir sidan grymt slö.

  • lena4 22 februari 2013

    Varför måste det ändras.??? Nu va det inge kul längre !

  • saxa 22 februari 2013

    En bugg till hittad på Ipad

    Då har vi inte kollat speciellt mycket.

    Detta har funkat i den förra versionen.

    När jag är inne på min matsedel.
    Väljer "lägg till rätt" på en dag. Får upp en ny sida.
    Skriver in med fritext vilken rätt jag ska ha.
    Trycker Läg till. Sedan händer inget.
    Ingen ikon för att komma till baka eller vidare.

    Får använda backa knappen i safari, på Ipaden.

    Samma fel på iPhone.

    Tänker Ni fixa en APP till AppStore. Annars känns Matklubben snart ett minne blott för oss ALLA Apple ägare.


    En sak till.
    Vi bugg testar gärna, och lägger ner tid/energi men då
    MÅSTE vi få veta snarast att ni vill detta.

    .

  • MatAnders 22 februari 2013

    Skrivet av lena4 den 22 feb 2013

    Varför måste det ändras.??? Nu va det inge kul längre !


    Håller helt med :(

  • Glitterfia 22 februari 2013

    Sidan ser snygg och modern ut.
    Känns lite rörigt men det kan handla om ovana.... får se sedan man surfat runt lite på sidan.

    Det som däremot måste åtgärdas omgående är färgerna.
    Svart måste bli svartare. Jag SER JU INTE texten :\\, det är grått på grått (det funkar inte alls).... allt flyter ihop, det snurrar runt i huvudet med huvudvärk som ett brev på posten. Håller även med detta med den röda eller orange eller vad det är för färg. Skarpare färg kanske kan lösa det så att man kan läsa..
    Kommer ihåg att ni ändrade så det blev svartare på "gamla sidan" och då blev det bättre där.....

  • Lilloo 22 februari 2013

    hola (Y)

  • Lilloo 22 februari 2013

    (Y)

  • redd 23 februari 2013

    Å enna sidan är färgsättning osv. mycket modernare å andra sidan hänger inte sidan inte riktigt ihop eftersom den är överarbetad.

    Främst är det pratbubbel stuket som gör att det inte blir intiutivt att titta på sidan, skulle vara bättre att lägga det som vanliga headers/rubriker. Samt det under bysten på den söta flickan längst up på sidan.
    Är nog faktiskt bara dom två sakerna som inte är bra.

  • redd 23 februari 2013

    Hur i hela fridens namn söker man i forumet? har jag för mig att man kunde göra tidigare

  • irrevirre 23 februari 2013

    Oj vad paff jag blev när allt såg annorlunda ut! Har inte hunnit kolla så mycket ännu men det första jag tänkte på är snyggt typsnitt(Y)
    Ser bra ut det här:D

  • irrevirre 23 februari 2013

    Jag ser att en hel del klagar på buggar m.m. Sådant är tyvärr oundvikligt när man förnyar sajter oj oj ni skulle bara veta! Barnsjukdomarna får man ta pö om pö. Den sajt ( med så här många funktioner) utan problem i början finns inte. Man ändrar en sak... som påverkar något annat.... Men MK vill veta om dem så de kan åtgärda dem. Så vi får ha lite tålamod, nu är den på banan i alla fall :)

  • theodora 23 februari 2013

    Jag surfar oftast in via min iPhone.Tidigare funkade det superbra men nu går det inte ens att spara recept.Det är superdåligt! Åtgärda det problemet eller skapa en app.
    Sen är det alldeles för mycket reklam.Det stör för mycket att recepten är inringade med reklam.Jag vet att sidan tjänar pengar via reklam men nu slår det alla rekord.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.