Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nyfiken!!!!

  • kajsa36 29 november 2008

    Ja jag är ju jätte nyfiken av mig.....
    Skulle vilja veta mer om vilka personer ni är!!!
    Det står ju lite i presentationerna....men jag skulle vilja veta mer..tex
    1 husdjur? vad?hur många?
    2 Vad jobbar du med??
    3 intressen?
    4 hur bor du/ni???
    mm mm

  • kajsa36 29 november 2008

    Ja jag kan ju förresten börja...
    3 katter och 3 hundar
    Lyckligt gift med en väldigt tolerant man...
    Vi har 10 barn tillsammans..
    Jag jobbar som hemsamarit ...vilket jag gjort sedan jag var 16-17 år. Och trivs jätte bra...
    Mina intressen är djuren..
    Vi bor i en 4 rums lägenhet som vi gjort om till en 5a...(min man är väldigt händig oxå)
    Jag älskar tomater...
    (L) (L) (L) (L)

  • Nusse 29 november 2008

    Hördu Kajsa, vad menar med att du är gift med en tolerant man?:D

    Själv har jag en katt som fullkomligen äger hela hushållet. Han är kungen! Hmm, då borde det väl stå att han har en matte och inte att jag har en katt..:o
    Katten har även en husse som har gett mig 2 bonusbarn(googoa sådana)
    Jag jobbar som förskollärare och har gjort så i 15 år(fan vad tiden går fort!)
    Jag är en riktig pysslare som pysslar med..allt!(jag har en väldigt tolerant sambo)
    Jag älskar..hm..mandariner!

  • Babzan 29 november 2008

    Hejsan! Lever ett ganska lugnt liv tillsammans med en man och tre fina tonåringar(L) Vi har varit tillsammans sen jag var 17 och gifta sedan -89
    Alla i familjen är musikaliska utom jag, jag försöker att inte klaga när dom drar på för fullt med alla instrumenten. Vill ju att de ska utvecklas ännu mer fast de är redan superduktiga :)
    I familjen ingår också en blandrashund av raserna collie/schäfer och golden retriver, han är jättesnäll och klok men börjar tyvärr bli lite till åren.. Han är tränad i att hitta kantareller.:p