Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nyfiken!!!!

  • kajsa36 29 november 2008

    Ja jag är ju jätte nyfiken av mig.....
    Skulle vilja veta mer om vilka personer ni är!!!
    Det står ju lite i presentationerna....men jag skulle vilja veta mer..tex
    1 husdjur? vad?hur många?
    2 Vad jobbar du med??
    3 intressen?
    4 hur bor du/ni???
    mm mm

  • kajsa36 29 november 2008

    Ja jag kan ju förresten börja...
    3 katter och 3 hundar
    Lyckligt gift med en väldigt tolerant man...
    Vi har 10 barn tillsammans..
    Jag jobbar som hemsamarit ...vilket jag gjort sedan jag var 16-17 år. Och trivs jätte bra...
    Mina intressen är djuren..
    Vi bor i en 4 rums lägenhet som vi gjort om till en 5a...(min man är väldigt händig oxå)
    Jag älskar tomater...
    (L) (L) (L) (L)

  • Nusse 29 november 2008

    Hördu Kajsa, vad menar med att du är gift med en tolerant man?:D

    Själv har jag en katt som fullkomligen äger hela hushållet. Han är kungen! Hmm, då borde det väl stå att han har en matte och inte att jag har en katt..:o
    Katten har även en husse som har gett mig 2 bonusbarn(googoa sådana)
    Jag jobbar som förskollärare och har gjort så i 15 år(fan vad tiden går fort!)
    Jag är en riktig pysslare som pysslar med..allt!(jag har en väldigt tolerant sambo)
    Jag älskar..hm..mandariner!

  • Babzan 29 november 2008

    Hejsan! Lever ett ganska lugnt liv tillsammans med en man och tre fina tonåringar(L) Vi har varit tillsammans sen jag var 17 och gifta sedan -89
    Alla i familjen är musikaliska utom jag, jag försöker att inte klaga när dom drar på för fullt med alla instrumenten. Vill ju att de ska utvecklas ännu mer fast de är redan superduktiga :)
    I familjen ingår också en blandrashund av raserna collie/schäfer och golden retriver, han är jättesnäll och klok men börjar tyvärr bli lite till åren.. Han är tränad i att hitta kantareller.:p
    Jag är förskollärare i grund och botten och hann jobba några år innan barnen kom. Sen var jag hemmafru i 14 år tills jag en dag för 5 år sedan började arbeta inom äldreomsorgen. Jag trivs väldigt bra, även om mycket kan förbättras... Utbildar mig på gamla dar till undersköterska.
    Bor i ett gammalt trähus, 8 rum och kök, i ett litet samhälle.
    Älskar att pyssla i trädgården och min favoritmat är pasta i alla former...

  • kickiekblad 29 november 2008

    Lever med en åxå tolerant man 6 hundar 4 barn men 3 bor inte hemma dom e 27 25 22 å 15 år gammla vi bor i ett alldeles för stort hus :) älskar advent å julen har jul styrt en massa här hemma nu

  • 2233319 29 november 2008

    Bor tillsammans med min sambo i Dalarna, har bott här i snart 5 år. Har precis byt jobb från att ha jobbat i hemtjänstpoolen (är undersköterska) till att börja på gruppboende på psykisktfunktiondhindrade och det är jättespänanade tycker jag. Jag tycker också om advent och jultiden, när man får plocka fram julsakerna och mysa.

  • elpatron 29 november 2008

    tror det finns en sån här tråd redan under lekar, kanske bättre att fortsätta på den? :)

  • elpatron 29 november 2008

    "Lär känna varandra bättre" och "Svara på frågan-leken" är två sådana trådar tex, bara ett tips för det kanske är bättre att ha det samlat än utspritt :)

  • kajsa36 29 november 2008

    Ja låt denna tråd dö ut då....... kan ju ej ta bort den!!!!

  • systeryster 29 november 2008

    Tycker inte de trådarna är exakt lik din och jag älskar ju att framhäva mig själv.:D
    Jag har en katt , Bamse som syns på bilden.Han är familjens centrum och följer oss nyfiket vart vi går och vad vi än gör, om han inte lägger sig och sover förståss.Berättar mer om honom i tråden "hjälp kattvänner".
    Jag arbetar med människor som sjuksköterska inom psykiatrin på en psykosenhet.Har arbetat inom olika enheter inom psykiatrin i 31 år.Arbetar nu i öppenvård vilket jag trivs bäst med.
    Har inte så många intressen, mer än att umgås med vänner, laga och äta mat, läsa, spela spel,skriva och resa.
    Bor med min familj i ett radhus med en liten trädgård som är lagom stor att sköta om.:)
    Familjen är maken och min femtonåriga son.Vår andra ögonsten.

    Ser fram emot att veta mer om er andra användare!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.