Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Pastasallad

• gunnarstorp 25 juni 2008

Hallå
    Är det någon som vill hjälpa mig med att ha en god pasta sallad som jag kan bjuda mina vänninor på
    tack på förhand(H)

Skrivet av morsan den 25 jun 2008

Hallå
    Är det någon som vill hjälpa mig med att ha en god pasta sallad som jag kan bjuda mina vänninor på
    tack på förhand(H)

• susannelotus 25 juni 2008

jag har testat krämig pastasallad med kyckling och baccon härifrån och den var jättegod tyckte jag. tog dock knappt 2 dl pesto och bara 2 paprikor men det blev gott i allafall!
    annars skulle kanske en grekisk sallad passa? lycka till

• Smulpajen 25 juni 2008

Ett par förslag:

Grillad kyckling, stekt bacon, tomat, gurka, ärtor, ananas, sparris, oliver och isbergssallad och valfri pasta.

Salami, mortadella, kokt pasta, röd lök, oliver, kapris, paprika, tomat och isbergssallad.

Det går ju att variera i oändlighet... Hoppas du hittar vad du önskar. Lycka till (Y)

tack så mycket

• sajoh69 25 juni 2008

Den här kanske kan passa :)

Krämig pastasallad med kyckling och fetaost

Lycka till (Y)

• vanillalover 25 juni 2008

En absolut höjdar Pastasallad är denna!:

Krämig pastasallad

Smaklig spis!
    /Marie

• Nallepuh13 25 juni 2008

Prova gärna min pastasallad med kassler, vit saltgurka,pasta mm kolla mina recept. Den är supergod och mitt recept går runt bland alla jag känner. DEN ÄR VÄLDIGT POPULÄR.

• Nallepuh13 25 juni 2008

Ibland kan det vara svårt att hitta Provencale-såsen. Det är Knorr och det är en glasflaska. Det går även bra med Örtsås. Men jag brukar alltid köpa Provencale-såsen den brukar finnas på Ica-Maxi

• monac 25 juni 2008

rökt lax,scampi & grillad grön sparris,gula & röda cocktail tomater,fetaost & tärnad mango.
    Koka pastan i buljong. Vänd ihop allt,servera ljummen. Dressa med valnötsolja & vit balsamico vinäger.:) t.e.x.

• SDMaya 25 juni 2008

Denna Pasta sallad är väldigt god och smakrik.(Y):p

[recept] 21546[/recept]

• Disen 25 juni 2008

På grabbens student så "höftade "jag till med kokta skruvar, klippta soltorkade tomater i olja, (oljan hällde jag i ), majs,röd lök och ruccola sallad och diverse kryddor som man vill ha.
    Till det hade vi grillade kycklingben, kall marinerad fläskfilè ock kassler. Men om du vill så är det ju bara att blanda i köttet/ kycklingen i salladen.
    Blir det för torrt så häll på olja. :p
    En kall sås på turkisk yourghurt med vitlök eller mango chutney är inte fel.
    Lycka till :p

• majamia 25 juni 2008

Detta kanske kan vara något?? Ha det så trevligt på tejträffen! :D

Pasta på grekiskt vis

• gunnarstorp 26 juni 2008

Tack ska ni ha bra förslag jag slänger ihop något Tack(H)

• monac 26 juni 2008

glöm inte peston!:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.