Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Presentationen

  • piusamadeusmozart 3 oktober 2008

    Min fòrsta pojkvànns pappa kallade mig sà fòr en sà dàr fòrtio àr sen. Han gick tyvàrr bort fòrra àret strax innan jag blev medlem. Det var kanske dàrfòr jag kom att tànka pà detta smeknamn.

  • ankianka 3 oktober 2008

    Heter Anki(nästan iaf) o haft ankor, men nu bara höns..men det hänger med o rimmar bra.:)

  • ros 3 oktober 2008

    :)Jag kallas för Nettan, men det var upptaget här på Matklubben.
    Just rosor är bland de vackraste blommorna jag vet.
    Ros använder jag även vid andra inloggningar.
    Så när jag inte fick heta Nettan så blev det Ros här på Matklubben(Y)(Y)(Y)

  • pedalen1965 3 oktober 2008

    Ålskar att cykla helt enkelt! (L)
    Pedalen gör ju att jag kommer framåt! :)

  • Barnfamilj 3 oktober 2008

    Lånade namnet från min blogg, d.v.s. Barnfamilj.se :)

  • frucaos 3 oktober 2008

    Min man och jag träffades på nätet - hans nick då var caos (som är en hopskrivning av för- och efternamn). Nu är vi gifta - därav frucaos. Sen kan livet vara lite kaotiskt med två barn under 2 år ...

  • irrevirre 3 oktober 2008

    Vilka käcka namn alltså:-D

  • stepp567 3 oktober 2008

    Stepp567 tog jag för det är lätt att komma ihåg.
    Stepp får mig att tänka på min (L)dotter som inte bor
    hemma mer.

  • festmaten 3 oktober 2008

    Tack för alla inlägg här.
    Vad kul att läsa, så här blir det ju lite personligare, när vi får mera presentation(Y)

    Fortsätt att skriva!!
    EN FRÅGA: var finns alla nya medlemmar?????? här har ni chansen att presentera er!!

  • GrodanOchLillebror 3 oktober 2008

    När jag väntade mitt första barn kallade jag det för grodan och nu har han fått en lillebror. Därav mitt namn.. (L)

  • Ergilwen 3 oktober 2008

    Jag är ny, gick med idag...
    När jag var yngre hade jag en period då jag läste sagan om ringen mycket. Jag hittade en uppslagsdel med stavelser på de olika språken och deras betydelser.
    Jag satt och pusslade lite, och så blev det Ergilwen.

    Er betyder ensam, något jag kände mig på den tiden. Gil betyder stjärna och -wen är något som tjejnamn ofta avslutas med.
    Det fastnade och har blivit mitt namn på internet, jag känner mig inte som en Malin när jag sätter mig vid datorn längre, utan som Ergilwen.

    Långt, men det är iaf varför jag heter som jag heter här.

  • Kicki8 3 oktober 2008

    Kallas ofta för Kicki. Nu var det upptaget redan så det fick bli kicki8, 8 som är min favoritsiffra.

  • Annettenn 3 oktober 2008

    Jag har varit så tråkig (och praktisk) att jag använt mitt förnamn (Annette) och bara lagt till nn på slutet, som jag för övrigt har som mailadress med... Har många olika saker/platser jag har olika inloggningar till, som man inte får välja själv, så då gäller det att ibland välja något väldigt enkelt, för att spara hjärnan lite! :'(
    :D

  • Annettenn 3 oktober 2008

    Oups, fick dubbelt inlägg... :o

  • marwis 3 oktober 2008

    För enkelhetens skull samma som på jobbet! 3 första bokstäverna i förnamn och efternamn. Inte särskilt orginellt....

  • hansdotter 3 oktober 2008

    Jag heter Hansdotter i andranamn...inte så orginellt men jag tycker om namnet(Y)

  • busan37 4 oktober 2008

    Min man kallar mig för Busan och jag ville ha det som användarnamn när jag skaffade hotmail men Busan var upptaget men Busan37 kom upp som förslag så då fick det bli Busan37 och det har jag som nick lite överallt på nätet

  • bellan68 4 oktober 2008

    Jag heter Bell i efternamn och la till mitt födelseår... Därför blev det bellan68:p

  • Ekorrungen 4 oktober 2008

    När jag föddes sa min mormor "Vilken fin liten ekorrunge":p. Därför har jag det nicknamnet!

  • anluk 4 oktober 2008

    Inget roligt alls med mitt namn ett gammalt lösen från mitt förra jobb....

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.