Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Recept id?

  • Annrh 28 november 2012

    I länken till recepten finns ibland två id:nr och jag undrar vad som är skillnaden mellan dessa två eftersom jag ska välja id nr när jag länkar till ett recept.

    Exempelvis detta:
    http://www.matklubben.se/matklubben/Annrh/kokbok/?id=11414104&recipeid=92165&offset=3

    Vad är nr 11414104
    och vad är 92165?

    Är det ett grundrecept och ett omgjort recept eller vad står numrerna för? Någon som vet?

  • DoctorWho 28 november 2012

    92165 = Italienska pastarullar.
    Jag vet tyvärr inte vad det andra numret betyder. Det händer ibland att jag väljer fel när jag ska länka till ett recept.

  • walterego 29 november 2012

    Eftersom MK har >93000 recept så gissar jag på att 92165 är det, det då senaste inkomna receptet.
    Men det är en vild gissning. Vild men ofarlig.

  • anluk 29 november 2012

    Det första nr undar jag om inte det är något idnr på din kokbok eftersom receptet är taget därifrån. Men jag är inte säker - bara en vild gissning.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.