Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Så luras du på lunchen??!!

  • safir74 13 juni 2010

    Krögare blåser kunderna med billiga kött-och fisksorter under "dyra" namn :

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7292458.ab

  • ros 13 juni 2010

    :(Man blir så besviken......

  • boz1965 13 juni 2010

    Det där är gamla nyheter. AB måste ha nyhetstorka...

    Men är man så aningslös att man tror att det går att få sjötunga på tallriken till samma pris som för en genomsnittlig lunch har man nästan förtjänat det.

  • irrevirre 13 juni 2010

    Det är svårt för restauranger att få lunchen att gå ihop ekonomiskt .... folk är inte villiga att betala mer än kanske 65:- .... och dryck och bröd förväntas ingå ... och så service av personal. Näää det går inte ihop sig för många det här.

    Middagar på kvällen går ju runt på vin och andra alkoholhaltiga drycker, så är det inte med luncher.

  • jimboz 13 juni 2010

    Rätt lätt ! Jag äter matlåda på jobbet, endast Fredagar äter vi ute och då blir det Sushi...Många som öppnar restauranger i Sverige kan inte ett jävla skit om renhållning, därför äter jag inte ute fören jag sett köket.

  • chrisq 13 juni 2010

    :DD gäller att känna restaurang ägaren väl så man är garanterad bra mat

  • jimboz 13 juni 2010

    Har man en tumme med sina medmänniskor så är det lättare att fixa biffen :)

  • Okänd 13 juni 2010

    Själv besöker jag toaletten först, skitigt där , skitigt kök.

  • jimboz 13 juni 2010

    Aldrig testat en biff på muggen..Har du något bra ställe v?

  • boz1965 13 juni 2010

    Skrivet av jimboz den 13 jun 2010

    Aldrig testat en biff på muggen..Har du något bra ställe v?


    Har heller inte testat att käka biff på muggen, bara sett resultatet av restaurangbesöket där. :DD

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.