Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

SKYDDA DINA KONTON!

  • boz1965 6 april 2012

    Skrivet av bakomatogodis den 6 apr 2012

    Jamen hur byter man lösenord, hittar inte var man gör det. Det tycker jag är dåligt!!


    Enklaste sättet:

    * Klicka på "huset" nere till vänster i den ljusblå listen -> du kommer till din profilsida.
    * Klicka sen på "Redigera din profil" -> du kommer till sidan där du kan göra ändringar i din profil.
    * Skriv in ditt nya lösenord i rutan "Nytt lösenord".
    * Bekräfta ditt nya lösenord i rutan "Upprepa ditt lösenord".
    * Klicka på knappen "Spara"
    KLART!

  • Azuros 6 april 2012

    Vill byta lösenord, men var gör jag det??? Hittar inte!

  • gbbergman 6 april 2012

    Var byter jag lösenord?

  • mor50mor 6 april 2012

    vilket hus det finns inget hus att klicka på

  • Okänd 6 april 2012

    Jag har också försökt byta lösen men får bara till svar att den mailadressen som står registrerad på mig redan finns...Så klart att den redan finns det är ju min adress som jag har reggat:( Så jag får inte byta lösenord pga det... Hjälp någon trevlig person som förstår sig på detta:)

  • boz1965 6 april 2012

    Skrivet av Girl0305 den 6 apr 2012

    Jag har också försökt byta lösen men får bara till svar att den mailadressen som står registrerad på mig redan finns...Så klart att den redan finns det är ju min adress som jag har reggat:( Så jag får inte byta lösenord pga det... Hjälp någon trevlig person som förstår sig på detta:)


    Maila: [email protected] så hjälper MK-teamet dig. {doctor}

  • bitten56 6 april 2012

    Skrivet av Girl0305 den 6 apr 2012

    Jag har också försökt byta lösen men får bara till svar att den mailadressen som står registrerad på mig redan finns...Så klart att den redan finns det är ju min adress som jag har reggat:( Så jag får inte byta lösenord pga det... Hjälp någon trevlig person som förstår sig på detta:)


    Titta på vänster sida, där står det matprat. Gå sedan 15 cm ner, där står det inloggad . Tryck sedan Gå till avdelning, sen trycker du på redigera profil. Där kan du ändra ditt lösenord.
    Mvh Bitten56

  • paulinemioara 6 april 2012

    Skrivet av gbbergman den 6 apr 2012

    Var byter jag lösenord?


    Du kan byta lösenord genom att gå in på "Mina sidor" (Den blå fliken längst upp åt höger på sidan). Sedan har du en blå/Lila länk som säger "Redigera profil" mitt på skärmen, klicka där så kan du ändra dina uppgifter.

  • Okänd 6 april 2012

    Skrivet av bitten56 den 6 apr 2012

    Skrivet av Girl0305 den 6 apr 2012

    Jag har också försökt byta lösen men får bara till svar att den mailadressen som står registrerad på mig redan finns...Så klart att den redan finns det är ju min adress som jag har reggat:( Så jag får inte byta lösenord pga det... Hjälp någon trevlig person som förstår sig på detta:)


    Titta på vänster sida, där står det matprat. Gå sedan 15 cm ner, där står det inloggad . Tryck sedan Gå till avdelning, sen trycker du på redigera profil. Där kan du ändra ditt lösenord.
    Mvh Bitten56


    Det är där jag har varit redan Bitten56 men det fungerar inte, eftersom sidan tror att jag vill registrera en ny användare istället för att bara byta lösen....

  • mariaeng 7 april 2012

    Hej!
    Hur sjutton byter man lösenord???
    {question}

    Det hade redan svarats på såg jag nu!!
    sorry{snicker}

  • bennykartberg 7 april 2012

    Hur göra om man vill avsluta kontot i matklubben

  • Okänd 7 april 2012

    Va härligt att jag måste byta lösen på samtliga sajter.. Dvs ungefär 25 st där jag har samma lösen... Spännande!

  • boz1965 7 april 2012

    Skrivet av belliiish den 7 apr 2012

    Va härligt att jag måste byta lösen på samtliga sajter.. Dvs ungefär 25 st där jag har samma lösen... Spännande!


    Du ska, för din egen skull, aldrig använda samma lösenord på två sajter. Ladda ner och installera LastPass (googla) så kan du ha flera hundra olika lösen, men du behöver bara komma ihåg ett enda - det till programmet.

    LastPass kan generera helt säkra lösenord, komma ihåg dem alla, logga in automatiskt åt dig och mycket annat. Det finns som tilläggsmodul till bl.a. Firefox, Chrome, IE.

    Programmet är gratis för privatpersoner.

  • paulinemioara 7 april 2012

    Hej,
    Maila [email protected] så tar vi bort ditt konto så fort som möjligt.

    Skrivet av bennykartberg den 7 apr 2012

    Hur göra om man vill avsluta kontot i matklubben

  • Okänd 7 april 2012

    Lösenord är byt.

  • boz1965 7 april 2012

    Jag har fått en del frågor om LastPass Password Manager och var man hittar den till nerladdning.

    Här är en bra adress att ladda ner ifrån:

    För Windows:
    http://download.cnet.com/LastPass-Password-Manager/3000-18501_4-10889725.html?tag=mncol;1

    För MAC (Safari):
    http://download.cnet.com/LastPass-for-Safari/3000-18501_4-10967380.html?tag=mncol;1

    För mobiler (är dessvärre inte gratis):
    http://download.cnet.com/LastPass-Password-Mgr-Premium/3000-2124_4-75618852.html?tag=mncol;2

    Cnet kollar alla filer och program mot virus, trojaner, spyware och annan skadlig kod innan de godkänns för att läggas upp till nerladdning. Du kan vara säker på att allt är kollat med den senaste och bästa programvaran som finns tillgänglig.

  • Okänd 7 april 2012

    Tack för att du la ut tråden. En långhelg och samma lösenord på flera ställen är vanligt.
    Är glad att du gjorde det ;)
    Glad Påsk på dig!

  • boz1965 7 april 2012

    Skrivet av MagdaB den 7 apr 2012

    ...Glad Påsk på dig!


    En glad påsk till dig med. :)

  • Bowmore 7 april 2012

    Allvarligt talat: Nu har jag väldans svårt att ta den här sidan seriöst. Tycker att det varit så oerhört mycket strul med konton, tjafs om inlägg, vad får man skriva och inte skriva, receptens utformning osv osv....Önskar att någon ville styra upp lite ordentligt. Blir för mycket lekstuga där en del lägger sig i och tycker dittan o dattan. Självklart ska man lägga sig i men det måste vara relevant och inte bara i självgott syfte. Är själv inte inne här så ofta men varje gång man kommer hit så bråkas eller tjafsas det om något.
    Saknar någon med TYDLIGT ansvar. Lite "jävlar anamma"....

    Skål på er för tusan.

  • Bowmore 7 april 2012

    Såg i någon tråd att vi skulle göra "tummen upp" för att visa missnöje.....
    Jag har ett annat finger jag vill visa, men min goda uppfostran förbjuder mig detta.
    För tusan människor, vakna upp!!!
    Ska bara vissa få styra er och era åsikter????
    Jösses, jag tror jag lämnar snart om ingen ansvarig vaknar.......

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.