Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ta bort gamla inlägg !

  • jimboz 7 februari 2009

    Det känns ganska pinsamt att svara på gamla inlägg..t.ex vad blir det för mat ?..januari 2008......Är det inte meningen att vi ska prata i presens. Vad är det för mening att ha ett inlägg om mat när det är samma tråd som lever 1 år framåt..Dom som frågar om saker NU ska inte behöva bläddra flera år bakåt för att kunna se det senaste inlägget som var en fråga NU..
    TA BORT TRÅDAR SOM ÄR GAMLA !...Skulle det vara ämnen som är aktuella, så får man förnya dom helt enkelt och radera gamla..

    Jag är en ödmjuk man som har svårt att sova ikväll..Därför sitter jag 5.40 på Morgonen en Lördagsmorgon och löser världsproblem..Jag har även betat av ett Skype samtal till min bror som bor på andra sidan Jorden..Han satt och åt Lunch
    Love Peace and plenty of SEX :)

  • zudette 7 februari 2009

    Har lagt in förslag liknande detta flera gånger...... men lite modifierat! Jag skulle vilja att MK förbättrade forumet genom att:

    (Y) Låta Trådstartsinlägget följa med på alla sidor i tråden när den blir lång! Jag tror att det skulle minska missförstånden och den ibland ganska otrevliga stämning som varit i vissa trådar. Förmodligen kommer medlemmarna oftare hålla sig till ämnet i trådarna också!

    (Y) Stäng trådar för ytterligare inlägg om den varit inaktiv i sex månader! Det innebär inte att tråden behöver raderas. Den kan tillföra mycket ändå om söket funkade som det borde, men det är pinsamt när man ser att någon svarat om middagstips till en 30-årsfest som gick av stapeln för åtta år sedan!

    (Y) Förbättra sökfunktionen! Man bör kunna söka på trådrubriker. Eller åtminstone bör man kunna vara säker på att man får det man letar efter när man söker. Nu när man söker en tråd som man vet handlar om t ex päron får man upp inläggen i kronologisk ordning där päron nämdes senast. ex pärontårta, päronpuré, päronvin..... osv. Det rena ordet Päron kan finnas långt främ i söket och då ids inte jag leta......(N)

    När det gäller tråden "Vad blir det för mat" så är det enligt mig den bästa och roligaste tråden på hela forumet - den har varit lika aktiv hela tiden och det är kul att backa i den tråden då och då för att få middagstips!! Hoppas den tråden lever länge!!!!!!!:p

  • The_mama97mia 7 februari 2009

    Jag kan hålla med, gillar tråden vad blir det till middag .. MEN jag önskar mig ett snabbare sätt att komma till sista inlägget, egentligen kanske det vore bättre att allt presenterades i omvänd ordning? Men detta med inledningen till tråden - bör inte tappas bort för som sagt det kan lätt bli missförstånd och det är trist när det spårar ur. TYcker jag.

  • annelieberggren 7 februari 2009

    Håller med dig mama97mia... (Y) nyaste först, minst missförstånd då..

  • LillaJa 7 februari 2009

    Är av samma åsikt som samtliga här. (Y)
    Det borde var likadant i ALLA trådar...det nyaste först.

  • zudette 7 februari 2009

    Kolla in forumet på www.brollopstorget.se (gifte mig i somras så jag har varit där en hel del:p)! De funkar precis så som ni/vi/jag föreslår och jag tycker att det är lysande!(Y)

  • jimboz 8 februari 2009

    Bra sagt ! Det senaste inläggget först.......Den tar vi sa räven :)

  • systeryster 8 februari 2009

    Tycker ju om att leka och en del lekar som rullat länge har över 200 sidor vilket gör att det tjärvar när servern är seg ibland. Kanske går att starta om trådar som blivit populära och för omfattande på något vis?:o

  • farmoringer 8 februari 2009

    Skrivet av systeryster den 8 feb 2009

    Tycker ju om att leka och en del lekar som rullat länge har över 200 sidor vilket gör att det tjärvar när servern är seg ibland. Kanske går att starta om trådar som blivit populära och för omfattande på något vis?:o


    Just i lekarna skulle det ju gå att ta bort alla sidor utan den första och två sista. Eller nåt liknande. Det har ju inte så mycket att ge sidorna däremellan...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.