Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tinas matprogram

  • jimboz 8 september 2009

    Programmet är rena rama ADHD cirkusen...När Gordon Ramsey började med samma program så var det så stressigt att jag blev tvungen att stänga av...Detta var lika dåligt och jag fattar inte vitsen med ett program som är så sabla ogenomtänkt att dom flesta hellre ser på Hotrods på tv....

    Alla vet ju att Gordon Ramsey är hyperaktiv ,när inte han ens får programmet att bli sevärt då är det illa...Skrota skiten omedelbart !

  • Herr_Falukropp 8 september 2009

    Jag tyckte i allafall att det var bra. Heja Mat-Tina!!! (L)

  • Okänd 8 september 2009

    Skrivet av jimboz den 8 sep 2009

    Programmet är rena rama ADHD cirkusen...När Gordon Ramsey började med samma program så var det så stressigt att jag blev tvungen att stänga av...Detta var lika dåligt och jag fattar inte vitsen med ett program som är så sabla ogenomtänkt att dom flesta hellre ser på Hotrods på tv....

    Alla vet ju att Gordon Ramsey är hyperaktiv ,när inte han ens får programmet att bli sevärt då är det illa...Skrota skiten omedelbart !


    Håller med fullständigt, trodde inte att Tina skulle sjunka lika lågt som Gordon Ramsay.
    Det är snudd på förnedring av andra människor.
    Programmet bygger ju på att deltagarna skall hamna i "skiten" som det heter på köksspråk, alltså att de inte skall hinna med och inte kunna göra det lika bra som ledaren!
    Det var en helt annan Mat-Tina vi såg i går kväll, inte den glada och förklarande matmänniskan som vi är vana vid att se Tina som!

  • Majainorr 8 september 2009

    Jag tyckte faktiskt programmet var riktigt kul! Snabba ryck och Pia som gäst, jag tyckte det var underbart. Fortsätt så!

  • jimboz 2 november 2009

    Nu har Tinas Cookalong gått några veckor...Min uppfattning står kvar.
    Är det någon som har något nytt att tillägga ?

    (N)

  • The_mama97mia 2 november 2009

    Nej jag är besviken, tycker det är för flamsigt. Jag har sett originalet med Gordon o det är mkt mer matter of factly, men det är ju karlar med då...
    Jag gillar mat-Tina men tycker inte hon kommer till sin rätt (hmmm) i detta programupplägg.
    Jag hoppar det.

  • maria_wijk 2 november 2009

    Skrivet av jimboz den 2 nov 2009

    Nu har Tinas Cookalong gått några veckor...Min uppfattning står kvar.
    Är det någon som har något nytt att tillägga ?

    (N)


    Har sett det två gånger och det var inte bättre andra gången en första. Vill jag se ett hysteriskt matprogram tittar jag hellre på Hell´s kitchen.

    Nej tacka vet jag Per Morbergs Vad blir det för mat eller Paolo Robertos Primo Paulo, det är matprogram som då ger mig inspiration.

  • The_mama97mia 2 november 2009

    .... mmmmm... jag vill se matprogram som ger mig inspiration och hjälp och tips....
    DÅ måste lilla tröga jag kunna hänga med.

  • jimboz 2 november 2009

    Jag tittade på Ullared som går samma tid :)Det är roligare att se shoppingvargar än hysteriska kockar .

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.