Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tomatsås i Taket

  • Glitterfia 1 februari 2009

    Ha,ha,ha....... skrattar gott nu åt alla era historier :D
    Återkommer när jag kommer på något riktigt dråpligt som jag kan ha förstränkt av någon anledning :'(

    ASG dock åt era fadäser hi,ha, hi,ha Tack för underhållningen :D

  • olasvensson 1 februari 2009

    Jag kom själv hem en gång lite dragen under fötterna och skulle naturligtvis göra mat. Drog igång ugnen och lade in en saftig kyckling. Gick sedan och "vilade" på soffan men somnade. Vaknade av det luktade bränt och det var rejält rökigt i lyan. Drog ut kycklingen och den såg ut som kolbit. Öppnade fönstrena på vid gavel och drog täcket över mig.

  • redd 2 februari 2009

    För många år sedan när man var ungkarl efter en sån där afton som helt gick över styr på alkoholfronten vaknade jag med kläderna lite här och var i lägenheten (mindre problem) dock var skorna borta idogt letande hjälpte inte för fem öre..

    Ett par månader senare letade jag efter något i frysen och hittade en konstig vit påse med något knöligt men inte så hårt i.. Ni kan ju säkert lista ut vad som var där..

    Undrar fortfarande vad som pågick i min skalle den där aftonen.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.