Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tror du på flygande tefat?

  • boz1965 16 november 2008

    Det är kanske snarare de små grå man ska bekymra sig för i juletid... Jag menar överkonsumtion av glögg kan ta kål på dem :p

  • segerwitch 16 november 2008

    Skrivet av boz1965 den 16 nov 2008

    Visst har jag sett ett UFO - varenda gång Thomas di Leva är på teve... :D


    :D(Y)Har du också sett det???? En tiopoängare(Y)(Y)

  • Elbrujo 16 november 2008

    Skrivet av boz1965 den 16 nov 2008

    Det är kanske snarare de små grå man ska bekymra sig för i juletid... Jag menar överkonsumtion av glögg kan ta kål på dem :p


    :DJust då! blir det invation av små gröna:D(Y)

  • systeryster 17 november 2008

    Om man dricker julglögg väldigt många dagar i sträck utan att sova för att sedan helt sluta med alkoholen, tror jag chansen är stor att man får se små gröna män, (eller kanske insekter eller annat folk med "dille" brukar uppleva.):D

  • Geronimo 17 november 2008

    Skrivet av systeryster den 15 nov 2008

    Känner mig snarast som ett UFO själv, (även om jag inte flyger förståss).:D
    Tror på allt som känns spännande.(H)
    Vem vet vad vi är? Vi har ju fullt av liv omkring oss som vi inte uppfattar?
    Det finns ju en verklighet vi knappt uppfattar med microskop , ett microkosmos?
    Vi kanske är som kvalster i någon annans macrokosmos?
    Klart att vi inte förstår mer än en bråkdel med våra sinnen, så varför inte tro på UFO:n också.:o:)
    Jag tror på tomten också!(Y)


    Jag oxå! Kolla bara bilden!:D(L)

  • systeryster 19 november 2008

    (Y)Min pappa trodde att man skulle hålla sig väl med gårdstomten, så slapp saker gå sönder och han vakade över hemmet. Skulle gärna vilja tro att det var sant. Kanske fungerar som Karma att om man gör gott så sker bara gott. Tänk om man hade kontroll över sådant.......:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.