Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Undrar så...

  • safir74 22 januari 2011

    Varför strumpan som försvann i tvätten dyker upp just när man har slängt iväg den andre som man sparat i hopp om att den första ska dyka upp? (Särskilt när man har sparat den ett bra tag)

  • boz1965 23 januari 2011

    Skrivet av irrevirre den 22 jan 2011

    Varför man behöver just den sak man nyligen slängde!


    Det kallas "Lagen om alltings djävlighet" eller kort och gott "Murphy's Law". :DD

  • boz1965 23 januari 2011

    ...varför jag sitter här och ugglar vid datorn när jag egentligen skulle ha varit i säng för länge sen...

  • Amika 23 januari 2011

    ... Varför även jag ALLTID sitter och ugglar vid datorn fastän jag skulle lagt mig för timmar sen... Jag ska ju upp klockan 7 och gå på långpromenad med hundarna. :)

  • Amika 23 januari 2011

    ... Varför tiden alltid verkar gå så långsamt när man väntar på något? :)

  • littlejohn 23 januari 2011

    varför helgen går så fort?

  • boz1965 24 januari 2011

    ...varför allt som jag tycker är gott också är onyttigt för mig.

  • Josses 24 januari 2011

    ... om det inte är dax att stänga datorn för i kväll och krypa till kojs{yawn}.

  • Amika 25 januari 2011

    Varför jag alltid är så trött varje vardags morgon, när jag känner mig utvilad på helgen trots att jag av mig själv vaknar samma tid då som på vardagarna?

  • jas65 25 januari 2011

    Varför blir min lilla dotter äldre, men jag förblir yngre

  • Bumbis 26 januari 2011

    Ursäkta mig, men vad är det för skillnad på denna tråden och den som börjar med varför???.

    Så min fråga blir:

    Varför starta en tråd som redan finns?

    (Såg att mammamia länkade till en gammal tråd om vad man inte äter/gillar men dessa trådar är nya båda 2){question}

  • Josses 26 januari 2011

    Tror att tanken med denna tråd var att meningarna skulle börja med "..." och vara en lite med filosofisk tråd och inte att meningarna skulle börja med "varför".
    Är ju inte jag som har startat den men min tolkning av den är så. Eller vad säger du Boz? Är jag ute och cyklar i det blå skåpet?

  • crollan 26 januari 2011

    Undrar så varför man är ute och cyklar i det blå skåpet, när man egenligen brukar göra något annat där... {dont-know}

  • jayamila 26 januari 2011

    Skrivet av crollan den 26 jan 2011

    Undrar så varför man är ute och cyklar i det blå skåpet, när man egenligen brukar göra något annat där... {dont-know}


    jag undrar varför det är så tråkigt att städa när det är så kul att stöka till.... och jag undrar också vad man brukar göra i det blå skåpet?

  • littlejohn 26 januari 2011

    varför det blå skåpet målades vitt?

  • littlejohn 26 januari 2011

    också vad hunden vill när han sätter sig framför teven och blåstirrar på mig?

  • kattgnag 26 januari 2011

    "Vad glor du på? Låt mig få bajsa i fred!" :-P

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.