Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Uppdatering av Min veckomeny

  • Lind 18 mars 2008

    Hej alla matklubbare.

    Sedan lanseringen av Min veckomeny har det kommit in många förfrågningar angående om man kan skriva in egna rätter som inte finns på Matklubben.se. Nu har vi gjort detta möjligt för alla våra medlemmar!

    När du går in i Min veckomeny finns det en länk som heter "Lägg till rätt", tryck där och det kommer upp en ruta där du kan fylla i din rätt.

    Med vänliga hälsningar
    Matklubben teamet

  • camillaf14 18 mars 2008

    Hejsan!
    Jag har nu testat den här nya finessen och det verkar inte riktigt fungera. När man väljer recept härifrån så står det "äter idag potatisgratäng" men för mig när jag har skrivit in en egen rätt "pasta och stekt fläsk" så står det bara "äter idag middag".

    Kanon om ni får till det!

    Hälsningar
    Camilla

  • Lind 18 mars 2008

    Hej.

    Nu ska det lilla felet vara löst!

    Med vänliga hälsningar
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • farmoringer 18 mars 2008

    Alltså, superbra..Stort tack för att vi kan göra så nu....(Y)(Y)

  • Heisjo 18 mars 2008

    Toppen(Y)(Y)(Y)(Y):D

  • anluk 18 mars 2008

    GREAT!!!!!!!!!!!!

  • Suddisen 18 mars 2008

    Toppen (Y)

  • Kicki8 18 mars 2008

    Tackar (Y) Hoppas att fler använder den nu

  • enAnnan 18 mars 2008

    Kalasbra.
    Alla tips man kan få till god mat är ju suveränt!
    :)

    Tack Matklubben

  • lennali 18 mars 2008

    Äntligen, mycket tack. (Y)
    Hoppas fler använder veckomenyn nu.

  • snutten 18 mars 2008

    Fungerar alldeles utmärkt!! (Y)

  • hansdotter 18 mars 2008

    Ni är fantastiska Lind!!!
    TA åt er av berömmet, sträck på er och var stolta!

  • camillaf14 19 mars 2008

    (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)

  • farmoringer 19 mars 2008

    Men nu verkar det som om när man skrivit in sin middag så visas det inte igen. Utan bara att man äter middag. Inte vad..

  • Lind 19 mars 2008

    Hej.

    Det verkar som om det försvann när vi lanserade lite nya saker. Men nu är det uppe igen och rullar.

    Med vänliga hälsningar
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • catwomisen 20 mars 2008

    Bra fuktion :D Arigatou!

  • Kicki8 25 mars 2008

    Jättebra att man kan lägga in egen mat. (Y)(Y)Men såg nu när jag skulle skriva ut min veckomeny att den text man själv laggt in ej finns med på första bladet,bara de med recept från sidan??

  • Kicki8 30 mars 2008

    Jag är tjatig i denna tråd.När jag skrev ut nästa veckas meny med enbart middagar så ryms det ej på första sidan(N) Går det göra stilen mindre eller utrymmen mellan min veckomeny och måndag mindre??

  • MrsC 30 mars 2008

    (Y):):D(L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.