Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

V A R N I N G !

  • boz1965 4 november 2009

    Spela INTE det här spelet, det är totalt beroendeframkallande:

    http://www.miniclip.com/games/bloxorz/en/

    :p:p:p

  • shrin 4 november 2009

    :o Nä, det kliar inte alls i fingrarna nu... Äh, jag klickar på länken nu :@

  • Mellanbellan 4 november 2009

    nej det skulle aldrig falla mig in.........:D (hinner inte skriva mer nu, måste komma till level 6) (Y)

  • Smulanneli 4 november 2009

    :@ Varför är jag så nyfiken???? Naturligtvis klickade jag på länken...

    Nu är jag fast, jag som ska upp tidigt i morgon. :(

  • Buspippi 4 november 2009

    Japp.. nyfiken är man ju gjorde det samma tryckte på länken och nu är jag fast jag med :(...

    Måste ju till säng så jag orkar gå o träna innan jobbet imorgon...

    Ska bar göra någon level till.. ;)

  • Lotten_J 5 november 2009

    Hur i :@ får man ner klossen i hålet :@ Jag spelar ju aldrig spel och har inte en susning men jag SKA ha ner den i hålet men behöver vägledning.....att jag ska anv piltangenterna fattar jag ju osv men.....hålet är ju för litet :D:o

  • boz1965 5 november 2009

    :D :D :D Hehe... Men säg inte att jag inte varnade er! :D :D :D

  • Smulanneli 5 november 2009

    Skrivet av Lotten_J den 5 nov 2009

    Hur i :@ får man ner klossen i hålet :@ Jag spelar ju aldrig spel och har inte en susning men jag SKA ha ner den i hålet men behöver vägledning.....att jag ska anv piltangenterna fattar jag ju osv men.....hålet är ju för litet :D:o


    Klossen måste ligga på sidan jämte hålet, sedan när man ställer den upp på höjden passar den i hålet och ramlar ner!

    Nej, nu måste jag fortsätta spela!

  • ylwa 5 november 2009

    :D:)

    Tänk att man skall vara så nyfiken.....:'(......jag som aldrig spelar.....:p.....nej nu måste jag tillbaka..

  • Gnurf 5 november 2009

    Jag drar iväg på gymet istället...kör lite IRL träning istället....(Y)

  • Millan777 5 november 2009

    Vad märkligt att man inte kan låta bli att titta:D
    Himla kul spel(Y)

  • Lotten_J 5 november 2009

    Men hur får jag den att stå upp?? Där är nog problemet :'(

    Skrivet av aanneli den 5 nov 2009

    Skrivet av Lotten_J den 5 nov 2009

    Hur i :@ får man ner klossen i hålet :@ Jag spelar ju aldrig spel och har inte en susning men jag SKA ha ner den i hålet men behöver vägledning.....att jag ska anv piltangenterna fattar jag ju osv men.....hålet är ju för litet :D:o


    Klossen måste ligga på sidan jämte hålet, sedan när man ställer den upp på höjden passar den i hålet och ramlar ner!

    Nej, nu måste jag fortsätta spela!

  • Millan777 5 november 2009

    Skrivet av Lotten_J den 5 nov 2009

    Men hur får jag den att stå upp?? Där är nog problemet :'(

    Skrivet av aanneli den 5 nov 2009

    Skrivet av Lotten_J den 5 nov 2009

    Hur i :@ får man ner klossen i hålet :@ Jag spelar ju aldrig spel och har inte en susning men jag SKA ha ner den i hålet men behöver vägledning.....att jag ska anv piltangenterna fattar jag ju osv men.....hålet är ju för litet :D:o


    Klossen måste ligga på sidan jämte hålet, sedan när man ställer den upp på höjden passar den i hålet och ramlar ner!

    Nej, nu måste jag fortsätta spela!


    Genom att använda piltangenterna uppåt och nedåt kan man ändra läge från liggande till stående, men det svåra är att få den rätt.:p Det blir gärna sån att den hamnar bredvid:o:o:o

  • Lenael 5 november 2009

    :o Gick in för att hitta nåt gott att baka till kaffet imorn.
    Hamnade med ett spel.
    Varför så nyfiken?:'(

  • catlover 5 november 2009

    (Y) Tack för varningen. Och jag har inte ens vågat klicka på länken, för det har jag förstått av alla svar att då sitter man fast där. Ha en bra kväll alla Matklubbare. :p

  • boz1965 5 november 2009

    Skrivet av Lenael den 5 nov 2009

    :o Gick in för att hitta nåt gott att baka till kaffet imorn.
    Hamnade med ett spel.
    Varför så nyfiken?:'(


    Du blev varnad! :D

    Det är som den där "gamla sanningen":

    Det finns tre bra sätt att få nåt gjort:
    1. Gör det själv.
    2. Betala någon för att göra det.
    3. Förbjud dina barn att göra det! :D :D :D

  • Lotten_J 5 november 2009

    Tror jag ger dig en varning för detta istället :p :p Har du fått den genom hålet?

    Skrivet av boz1965 den 5 nov 2009

    Skrivet av Lenael den 5 nov 2009

    :o Gick in för att hitta nåt gott att baka till kaffet imorn.
    Hamnade med ett spel.
    Varför så nyfiken?:'(


    Du blev varnad! :D

    Det är som den där "gamla sanningen":

    Det finns tre bra sätt att få nåt gjort:
    1. Gör det själv.
    2. Betala någon för att göra det.
    3. Förbjud dina barn att göra det! :D :D :D

  • boz1965 5 november 2009

    Skrivet av Lotten_J den 5 nov 2009

    Tror jag ger dig en varning för detta istället :p :p Har du fått den genom hålet?


    Ähum... *harkel* *rodnar* Vad i hela fridens namn menar du? :o

    Hehe... Jodå, jag har kommit till level 7 hittills. Man får "fixa och trixa" lite, så får man den genom hålet :p

  • sikaal 5 november 2009

    Jag törs inte ens titta, jag är rädd att fastna.
    Sparar länken till jag har blivit pensionär.

  • familjenlundin 5 november 2009

    Jag kom till level tio när jag provade första gången, nu när jag provade igen så kom jag bara till level 4....sen gav jag upp....jag kände att datorn var nära att flyga ut genom fönstret :p så det var lika bra att lägga av :) sår prova igen när jag lugnat ner mig :@ :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.