Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad är du sugen på?

  • Amika 4 januari 2012

    Mumsiga pussar från en speciell man.
    Rostfile med god sås och ugnsrostade rotsaker.
    Pizza med surdegsbotten, mozzarella, parmaskinka, färska champinjoner och pesto.
    Salta hallonskallar... (L)
    En kopp te och nybakta scones med hallonsylt och clotted cream.
    Daimglass
    Chilicheese bollar

    Red. lade till sista raden

  • husmusen88 4 januari 2012

    En till kopp te
    Vårrullar med massor av chilisås och soya
    Hemmagjorda chilicheeze
    Och en skål vaniljglass med sirap och kokos alt hemmagjord chokladsås

  • The_mama97mia 4 januari 2012

    Just nu är jag sugen på hemkokt ärtsoppa!

  • littlejohn 4 januari 2012

    Idag är jag sugen på kålpudding eller stuvad vitkål

  • Josses 4 januari 2012

    Jag vill ha en kopp kaffe och pepparkakor och en STOR påse chips, OLW lövtunna i en gul påse som fanns förr...

  • Malinasky 4 januari 2012

    Trots att jag ätit mat är jag extremt sugen på stuvad spenat med kokt ägg. Det är så himla gott!!

  • marrehei 4 januari 2012

    Chili Cheez Doodles

  • lena4 4 januari 2012

    Smörgåstårta.
    Vi äter LCHF. Alltså inget bröd. Men jag har bakat lchf.bröd så nu ska jag prova göra en imorgon. Längtar.

  • MosterNettan 5 januari 2012

    Just nu är jag sugen på att det ska bli lördag nångång. Jag ska iväg på Cinderellakryssning då!

  • Liindis 5 januari 2012

    Skrivet av Malinasky den 4 jan 2012

    Trots att jag ätit mat är jag extremt sugen på stuvad spenat med kokt ägg. Det är så himla gott!!

    Ja där sa du något!!
    Spenatsoppa m ägghalvor!!,
    Ojjj vad jag blir sugen!!

  • Spiritlight 5 januari 2012

    Youghurtglass vore himla gott!

  • chrisq 5 januari 2012

    (Y)vår o ute middagar vad som ,helst grillat

  • cissihs 5 januari 2012

    Skrivet av mattant41 den 2 jan 2012

    Salt lakrits,
    det är nog det enda godis som inte funnits hos oss i jul, men nu ska jag låta bli godis och säkert är det därför jag känner mig extra sugen.

  • DoctorWho 6 januari 2012

    Pizza, Jamie Olivers snabbvariant som man steker lite i stekpanna och gräddar färdig i ugnen. Mums.

  • Liindis 6 januari 2012

    Jag är sååå sugen på gele grodor!!!

  • Styret_e 6 januari 2012

    Riktigt salta popcorn

  • farmoringer 6 januari 2012

    Jag börjar bli sugen på surströmming så det måste nog bli det snart..

  • Tesslatess 7 januari 2012

    Skrivet av Samur den 1 jan 2012

    Så fort vi har ätit upp lammsteken så blir det fisk. Vi är något mätta på röktkött och stekar. Nu vill vi bara ha koktfisk :) Fast jag är fortfarande sugen på vinägerchips


    Testat att köpa hem vanliga salta chips och spraya tunnt med vinäger och torka igen i ugnen??

  • Thrill 7 januari 2012

    Pizza! Och nybakat rågbröd. Men kan inte äta det längre eftersom jag gått och blivit allergisk mot gluten. Glutenfri pizza kommer inte i närheten av riktig. :( Ska trösta mig med en fantastiskt god kycklingsallad till lunch idag tror jag.

  • litenkatt 7 januari 2012

    Grillat kött, grillad majs med smör och salt, nypotatis, kall sås, krispig sallad med fetaost och soltorkade tomater. Jordnötskakor. Mandariner. vitlöksbröd. Jordgubbar.

    Är sugen på allt idag, speciellt sommarmat.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.