Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad blir det för mat?

  • tilda 15 februari 2008

    Tittar alltid på Per Morberg när han flaxar omkring i köket, svettig och svärandes. Det är en människa med häftig energi som man blir glad av. :D Vilka tv-kockar gillar ni?
    (Jag gillar Jamie Oliver och många andra också.)

  • Elis 15 februari 2008

    Instämmer med förgående "talare",de är härliga.Tina och Nigella är oxå mysiga .Det finn ju som du säger hur mång som helst när man tänker efter.Gäller att komma på vad de heter oxå bara????(L).Fast nu vet jag,Gordon Ramsay är så läcker.Gillar hans rakhet skarpt.
    HONOM VILL JAG HA........

  • tilda 15 februari 2008

    Gordon Ramsey är häftig, men jag tror inte att jag skulle vilja jobba åt honom.

  • irrevirre 15 februari 2008

    Tina Nordström outstanding!
    Leila gillar jag också.
    Jamie Oliver javisst, men det är så konstigt, jag testar aldrig några recept av honom fast det ser läckert ut ....
    Och jag giilar Hans-Petter eller vad han heter .... fast man ser honom sällan nu.
    Pelle är också ok tycker jag.

    Däremot är inte Nigella och Per Moberg i min smak. Och Gordon har jag aldrig sett faktiskt.

    Det var de jag kom på nu ......

  • tilda 15 februari 2008

    Jag har canal digitals utbud på tvn och där finns en kanal som heter bbc food. Suverän kanal med matprogram hela dagarna ! Det brukar jag alltid ha på när jag slöar framför tvn. Man får rätt mycket inspiration därifrån.(Y)

  • farmoringer 15 februari 2008

    Per Moberg ska det vara . Jag gillar han skarpt... Men vem är Gordon??

  • finelinan 15 februari 2008

    Håller med Elis... Gordon Ramsey är läcker, och rakheten bidrar till att man tycker om honom.

    Jamie Oliver är söt, men man blir så snurrig när man tittar på hans program. Då är Tina Nordström bättre.

  • MammaModesty 15 februari 2008

    gillar oxå Mr morberg... han är super sköön.. (Y)

    finns många kockar jag gillar.. när det gäller svenska är Tina en av faorieterna efter morberg då.. :D

    jag har oxå BBC Food och där är dom många om budet Rick Stein är en äldre man som åker runt lite här o där o lagar mat o äter gott.. mycket fisk o skaldjur.. sånt gillar jag... Nigella är ju Nigella och gör mycket gott... som sagt dom är många... Gordon Ramsey är bra ibland.. lite av en diva över honom i vissa program.. ja listen skulle kunna bli lång.. då jag fullkomligt älskar att se på matpogram (L)men jag nöjer mig med att nämna dessa..

  • tilda 15 februari 2008

    Skrivet av farmoringer den 15 feb 2008

    Per Moberg ska det vara . Jag gillar han skarpt... Men vem är Gordon??

    Det går ett program med honom på torsdagar. På 5an 21:55 ( kitchen nightmares) Kolla på det om du har 5an.

  • annaviola 15 februari 2008

    Vi brukar alltid titt på per morberg och gärna leila. De är himla mysiga och man får lite inspiration av dem.:)

  • farmoringer 16 februari 2008

    Skrivet av tilda den 15 feb 2008

    Skrivet av farmoringer den 15 feb 2008

    Per Moberg ska det vara . Jag gillar han skarpt... Men vem är Gordon??

    Det går ett program med honom på torsdagar. På 5an 21:55 ( kitchen nightmares) Kolla på det om du har 5an.


    Tack, det ska jag göra för jag är nyfiken på om jag vet vem det är eller ej..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.