Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad gör dig glad idag

  • Mojjan-73 20 maj 2008

    Idag har jag mindre ont (lider av en whiplashskada med ständig värk) och det gör mig riktigt lycklig. (Y)

  • Bianca 20 maj 2008

    Idag är jag glad för att jag igår tog mig i kragen och bokade vår julsemester. Vi tänkte bojkotta den svenska regniga julen och bege oss till Playa del Ingles en vecka för att sedan fira nyåret hemma. Inga julklappar att tänka på utan bara glada drinkar och goda bad...:p

  • immelnbon 20 maj 2008

    Bara att solen skiner gör en riktigt glad och att jag är ledig till helgen( jobbar varannan helg)
    samt att min värk inte är så "jäklig" när det är sommar(Y) .

  • snuppajuppa 20 maj 2008

    Att det äntligen håller på att spricka upp på himlen efter en veckas regn! Längtar ut till trädgården för att få påta lite...:)

  • busan37 20 maj 2008

    Jag är glad över det fina vårvädret och för att jag ska börja på mitt nya jobb på måndag (26/5) (Y)

  • farmoringer 20 maj 2008

    Idag är jag glad för att solen skiner......

  • Bohnke-Oslo 20 maj 2008

    ja,kommer solen,kommer liv
    utan solens vackra/varma stråler hade
    vi nog døtt.
    Men liite glad er jag før att jag tog
    årets førsta tur med min DKW-Junior -61
    och høra 2-taktsmotorn puttra,då er det härligt!

  • Okänd 20 maj 2008

    att den snälla tjejen som hittade mitt SL kort som jag tappat, tog sig tid och lyckades spåra upp mig via alla kryptiska lappar jag förvarar i sl-fodralet. :D:D

  • tantdrake 20 maj 2008

    Skrivet av EnLitenVarelse den 20 maj 2008

    att den snälla tjejen som hittade mitt SL kort som jag tappat, tog sig tid och lyckades spåra upp mig via alla kryptiska lappar jag förvarar i sl-fodralet. :D:D


    (L) kan ha varit en av dessa underbara som äntligen fått lite stiltje i sitt liv och har tid att tänka på andra människor? Härligt!!!

  • majamia 20 maj 2008

    Att solen strålar (L)

  • Matglad-54 20 maj 2008

    :)Tack för det, det värmde!!!

    Skrivet av Bassalove den 20 maj 2008

    Skrivet av Matglad-51 den 20 maj 2008

    :) Min man och jag har varit gift i 20ÅR IDAG!!!!


    (L)(L) GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN!!!!!!

    Bassalove(H)

  • Matglad-54 20 maj 2008

    :)Tack[ för hälsningen!!yckatill med din tenta när den nu kommer! Vad läser du för någonting?Ja, vi åt en god middag här hemma...(L)Lquote]Skrivet av matvraket den 20 maj 2008

    Skrivet av Matglad-51 den 20 maj 2008

    :) Min man och jag har varit gift i 20ÅR IDAG!!!!
    Grattis på bröllopsdagen! Ska ni fira med någon god mat idag då?

    Det som gör mig glad idag är a förtt jag lyckats plöja igenom ytterligare en bok inför tentan. :D Bara 9 kvar...

  • gladavmat 20 maj 2008

    Jag känner mig så glad idag för jag har 2 lediga dagar framför mig o i morgon ska jag äntligen klippa mig, ser ut som troll:o dessutom längtar jag till slutet av månaden då vi ska resa till Skottland med goda vänner. Allt detta gör mig glad idag(Y)

  • Babzan 20 maj 2008

    Jag har varit ledig idag och lyckades masa mig iväg till träningen, det var jätteskönt(Y)
    Jag blev också jätteglad när min son berättade att han får MVG i slutbetyg i både No och So:D

  • lenajeanette 22 maj 2008

    Idag är jag ledig hela dagen, ska testa något av alla muffins recept jag sparat här på matklubben.Sedan ska jag hämta min son i skolan och vi ska till biblioteket så vi får hem varsin binge med härliga böcker att läsa.

    Det är ju också härligt med försommaren även fast än den är lite kylslagen i alla fall just nu.

  • anluk 22 maj 2008

    Att solen skiner.
    Att min njurstenkrossning igår FÖRMODLIGEN gick bra!!!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.