Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad och var är det sämsta du ätit?

  • MammaModesty 28 januari 2008

    Vi pratade för ett tag sedan om det bästa vi ätit och vart,
    folk rekomenderade varmt restauranger och maträtter... men det händer ju faktiskt att man inte alltid får så god mat har ni hamnat på någon sjaskig restaurang eller ätit något annat hemskt hos någon bekant?

    Den sämsta restaurang jag ätit var på är pizzerian i Gunnerud totalt kass mat, jag klagade på maten då den var nästintill oätlig inte en spänn eller något i kompensation, så vi gick hungriga däriftån... (N) rekomenderas varmt att ni håller därifrån:'(

  • farmoringer 28 januari 2008

    Jag försöker komma ihåg ett ställe utmed E4:an men kommer inte ihåg var det var. Men det var typ Frasses hamburgare nånstans mellan ume och Skellefte. Det var den sämsta hamburgaren jag smakat. Men var stressad just då och hann inte klaga för valpen satt ensam i bilen och vi hade precis hämtat honom då..

  • anluk 28 januari 2008

    Har faktiskt aldrig blivit missnöjd på restaurang, däremot envisades min mormor med att göra en frusen matjestårta och uppfostrad dotterdotter som man var så åt man ju och såg glad ut. Kan tala om att när jag väntade min äldsta dotter gick det bara inte utan jag var tvungen att springa och spy, men man skyllde ju bara på graviditeten...............

  • SaraW 28 januari 2008

    Blev en gång bjuden på en leverpaté med cumberlandsås. Jag har enormt svårt för inälvsmat men tänkte att paté är väl bara att svälja ner i värsta fall. tyvärr var det tillsatt lite kalvfärs för att ge patén lite konsistens... Tack och lov att det fanns gott om vin att skölja ned det med. ;år illa än idag när jag tänker på det.

  • evaldo 28 januari 2008

    Svårt att säga för mig som äter nästan vad som helst.
    Måste fundera på det först. Huum........

  • styvan 29 januari 2008

    Har aldrig råkat ut för oätbar mat på något ställe jag varit på vad jag minns (fast minnet är kort förståss):D
    Det äckligaste jag ätit var på en Libanesisk restaurang i Stockholm när vi beställde buffé. Då simmade det omkring några gråa knottriga tunna skivor i en skål med någon lag som inte föll mig i smaken precis. Det visade sig vara tunga...blääähhh...men de andra rätterna i buffén var väldigt goda.(Y)

  • kaffesked 29 januari 2008

    Inte något som vi åt men... var på grekisk restaurang och skulle ha starkt+sött kaffe efter maten. Servitören var inte riktigt med på noterna... han hällde i en god portion salt istället. Det var en upplevelse - kaffe med salt :'(

  • hansdotter 29 januari 2008

    Åt tonfiskpizza på en middag för att vara artig. Jag kräktes av illamåendet i två dagar..:'(.
    Njurpajen på språkresan i England var heller ingen hit...det bara rann ut nån oförklarlig njurgegga ur pajen ...å jag åt för att inte verka oartig. Jag äter inte inälvsmat längre..(N)

  • Grytlappen 29 januari 2008

    Läs mitt kåseri "Ur minnets skafferi" på klubbens hemsida! Vem slår det? :'(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.