Idag skall jag unna mig lite alkohol, vad har jag inte bestämt än! När man inte tål smärtstillande, gör det gott med lite sprit till en värkande gammal kropp! {curl-lip}
wildlife7 augusti 2010
Glömde ju nämna min torkade renkorv som köptes från Mittådalens sameby... det kommer nog att försvinna en decimeter av den åxå... (Y)
Cafelatte7 augusti 2010
Spinner vidare...och ta da, denna gråa och regniga lördag kväll unnar jag mig ett gäng goda kex, mängder av mögelost och pricken över i:et, lite sött för att balansera, Fikonmarmelad.
Supergott helt enkelt.... {eat}
123Linnea9 augusti 2010
Jag unnar mig en "inte-göra-ett-vettigt-handtag-dag" denna regniga dag. Vi har semestrat och varit bortbjudna och bjudit hem folk och inte haft en lugn stund på ett tag.
Roskerstin9 augusti 2010
1 liter svenska jordgubbar á 40 kr, men jag kommer att unna mig färska 'gubbar' fram till the bitter end , oavsett priset. 'Färska gubbar' de e mitt liv dé!
Josses9 augusti 2010
Ungarna fick varsin glass och jag tog mig en kopp kaffe med en Mormors Blåbärsknyten.
måste ju göra det lite mysigt en regnig dag som denna.
lena49 augusti 2010
Blev en dubbel Bounty med mörk choklad när jag va och handlade idag.
mafia9 augusti 2010
En ordentlig bit av Lidls valnötsglass efter maten.
The_mama97mia9 augusti 2010
... ett gum-vil på en timme, så skönt när det regnar...
littlejohn9 augusti 2010
Rödvinbärspaj med vaniljsås, liten tröst i regnvädret.
Josses9 augusti 2010
Skrivet av wildlife den 7 aug 2010
Glömde ju nämna min torkade renkorv som köptes från Mittådalens sameby... det kommer nog att försvinna en decimeter av den åxå... (Y)
Vad jag blir avundsjuk på dig!
Vill också ha renkorv!!!
wildlife9 augusti 2010
Skrivet av Josses den 9 aug 2010
Skrivet av wildlife den 7 aug 2010
Vad jag blir avundsjuk på dig!
Vill också ha renkorv!!!
Jag kan maila en bit om du vill... {clap}
solvik2079 augusti 2010
Jag unnade mig en ganska stor bit av grannens chokladcheescake.
Idag skall jag unna mig lite alkohol, vad har jag inte bestämt än! När man inte tål smärtstillande, gör det gott med lite sprit till en värkande gammal kropp! {curl-lip}
Spinner vidare...och ta da, denna gråa och regniga lördag kväll unnar jag mig ett gäng goda kex, mängder av mögelost och pricken över i:et, lite sött för att balansera, Fikonmarmelad.
Supergott helt enkelt.... {eat}
Jag unnar mig en "inte-göra-ett-vettigt-handtag-dag" denna regniga dag. Vi har semestrat och varit bortbjudna och bjudit hem folk och inte haft en lugn stund på ett tag.
1 liter svenska jordgubbar á 40 kr, men jag kommer att unna mig färska 'gubbar' fram till the bitter end , oavsett priset. 'Färska gubbar' de e mitt liv dé!
Ungarna fick varsin glass och jag tog mig en kopp kaffe med en
Mormors Blåbärsknyten.
måste ju göra det lite mysigt en regnig dag som denna.
Blev en dubbel Bounty med mörk choklad när jag va och handlade idag.
En ordentlig bit av Lidls valnötsglass efter maten.
... ett gum-vil på en timme, så skönt när det regnar...
Rödvinbärspaj med vaniljsås, liten tröst i regnvädret.
Vill också ha renkorv!!!
Vill också ha renkorv!!!
Jag kan maila en bit om du vill... {clap}
Jag unnade mig en ganska stor bit av grannens chokladcheescake.
http://www.matklubben.se/recept/chokladcheesecake_med_vaniljsaas_87200.html
Jag unnade mig en blåbär och lemoncurdmuffins som jag bakade förut :)
Det fick bli popcorn till bion!
Själv unnade jag mig en bit brieost med lite fikonmarmelad och ett glas rött,,,,så gott :)
Popcorn idag, igår och i förrgår. (L)
Idag har vi unnat oss några färska dadlar, det är så gott!
Extra mackor o muffins - eftersom jag bakat!
En kopp kaffe och en bit nybakad banankaka