Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Världens bästa!!!

  • Amika 26 juni 2011

    Jag fick idag, döm om min förvåning, KOMMA HEM!!! :DD ÄNTLIGEN!!! Jag är SÅ lycklig! Och det är mina hundar också! \o/
    Det är SÅ skönt att slippa befinna sig i ett litet rum som ett djur i en bur.
    Det har varit en mycket lång vecka, men nu är den över och jag kan njuta av att bara gå runt i huset och ut i trädgården... Njuta av vädret... Av sommarens lukter och av sol och blommor. {cute}
    Tack, tack, tack alla underbara för alla uppmuntrande och snälla kommentarer och lyckönskningar! Det värmer så otroligt i hjärtat!
    Jag skulle ju bara berätta om min underbara familj och så sluter ni upp så otroligt runt mig, en person som ni inte ens känner, som ni bara har sett här lite då och då... {hug-right}
    Tack så jättemycket igen alla otroliga människor här...
    *varma jättekramar*
    /Jonna

  • Amika 26 juni 2011

    Jag måste nog faktiskt säga att det inte bara är min familj som är världens bästa...
    Jag måste nog faktiskt tillstå att matklubben har världens bästa medlemmar. *rörd in i själen*

  • monicadanell 27 juni 2011

    Hej
    Amica krya på dej(Y)

  • jas65 27 juni 2011

    Hej Amika,
    Hoppas att du kryar på dig så du får komma hem.

    Mvh

    Anders

  • irrevirre 27 juni 2011

    Vilken härlig känsla det måste varit att få komma hem tidigare än du trott! Ha en härlig dag blaamd blommor och blad(H)

  • gollen 27 juni 2011

    Jätteglad för din skull tjejen att du är hemma igen.{bashful}

  • Mistys 27 juni 2011

    Skrivet av Amika den 26 jun 2011

    Skrivet av Misty09 den 26 jun 2011

    Lycka till och efter regn .......kommer alltid solsken. Har varit i din situation och det var inte någon höjdare men......man uppskattar det man har desto mer efteråt. Synd bara att man måste bli sjuk för att uppskatta när man är frisk. För mig gick det bra och har nu blivit friskförklarad efter 10 års oro och ovisshet {clap}

    Du ska se att när du blir frisk kommer du njuta mycket mer av livet än innan...det gör jag.


    Åh! Grattis Misty! :) Vad roligt! :DD
    Vad skönt för dig! :)
    Jag måste säga att jag uppskattade livet otroligt mycket redan innan, jag har sett så mycket av den mörka sidan av livet redan som liten. Men jag tror verkligen att det har hjälpt mig mycket nu också i det här som hänt nu. För jag får höra hela tiden att de är imponerade av hur positiv jag är. Att jag inte är en typisk patient av den här typen. Men jag är fast besluten att slå det här på käften och klara det! Jag SKA bli frisk! Så är det bara. Att inte bli det är inte ett alternativ. :)

    Grattis igen! Jag är verkligen jätteglad för din skull och hoppas att jag får ansluta mig till Er grupp av helt friska om 10 år. :)
    *varm kram*
    Och du... LEV! :)


    Ja jag älskade också livet innan .....men hakar inte upp mig på småsaker längre som man gjorde förr. En förkylning gnäller jag aldrig över längre och vill jag köpa en svindyr tröja gör jag det för att det gör mig glad. Man vet aldrig vad livet har i beredskap så det är liksom bäst att passa på;)

    Tron gör hälften sägs det och det stämmer. Jag gav mig också den på att bekämpa det som fått mig i sina klor. Så fajtas tillbaka....enträgen vinner och humöret hjälper garanterat till / Kram M

  • littlejohn 27 juni 2011

    Hittade din tråd idag, läste och blev berörd och glad. Det finns fortfarande goda människor som ställer upp och det värmer att höra. Krya på dig nu och njut av sommaren och god mat i glada vänners sällskap. Varma kramar och lycka till! Inger

  • Marre73 28 juni 2011

    Hej vännen{highfive}hoppas på god tillfriskning! Var länge sedan man hörde ngt av dig, hur är det med vovven? Underbart att släkt o vänner kom förbi med mat o underhållning det behövs verkligen på sjukhus,hade velat döpa om det till friskhus istället är ju det som är meningen...
    Låg mkt på sjukhus själv när jag var liten,fick diabetes vid 4 års ålder och alla inställningar som skulle göras,hualigen det tog tid.Min sjukdom går än så länge inte att bota men vem vet, i framtiden kanske? Får var 6:e månad ta ögonbottenprover,var dit idag och jag var jättenervös, har inte varit dit på 1 år av olika anledningar,jag var jätterädd för att det skulle vara katastrof med ögonen men vad lycklig jag blev när dom talade om att 2 av de värre förändringarna i ena ögat hade gått tillbaka av sig självt.Under kan ske! Krya på dig,ha det så bra och hör gärna av dig!!
    Stora tillfrisknings kramar från MaritaE73

  • miabok 30 juni 2011

    Hoppas att fortsätter att vara bra!

  • gollen 30 juni 2011

    Tjing Amika. Hur har du det. Uppdatera gärna ibland framöver:). Kramis

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.