Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Varför???

  • boz1965 15 juni 2010

    Varför har trean bytt ut NCIS på kvällstid mot det värdelösa SATC?

  • Josses 15 juni 2010

    Varför börjar det ofta regna när jag äntligen tar ut cykeln för en motionsstund?

  • redd 15 juni 2010

    Varför innehåller recepten i tidningar etc. alltid minst en ingrediens som kräver en tripp till butiken?

  • Josses 16 juni 2010

    Varför är det så svårt att gå och lägga sig när man har semester?

  • frucaos 16 juni 2010

    Varför sover min yngste son alltid oroligt natten till måndag?? (Han är bara 10 mnd)

  • The_mama97mia 16 juni 2010

    varför kokar det över (både mjölk, ris och potatis) så fort man vänder ryggen till???

  • Zeldasmatte 16 juni 2010

    Varför blir det dåligt väder när man är ledig och vill njuta av värme och sol?

  • amoz 16 juni 2010

    Varför blir det alltid regn när jag putsat mina fönster?

  • Josses 16 juni 2010

    varför finns ordet varför????????????

  • Majainorr 16 juni 2010

    Varför ringer alltid telefonen när man ska äta?

  • boz1965 16 juni 2010

    Varför muckar min granne gräl varenda (/&%%¤ dag? :@

  • The_mama97mia 16 juni 2010

    varför trycker jag hårdare på fjärrisen när batterierna håller på att ta slut?

  • redd 16 juni 2010

    Varför äter jag upp godiset fast jag inte tycker det är gott?

  • boz1965 17 juni 2010

    Skrivet av mama97mia den 16 jun 2010

    varför trycker jag hårdare på fjärrisen när batterierna håller på att ta slut?


    Varför byter man inte ut batterierna när man märker att de börjar ta slut? :DD

  • si1ver 17 juni 2010

    Varför somnar man lätt när man läst en bok?

    /hänt att man somnat med boken under huvud me hehe {yawn}

  • VerisKeris 17 juni 2010

    Varför går man upp i vikt när man äter mer kakor men får bort träningsvärken när man tränar mer?

    DET är orättvisa på riktigt...

  • Eliza602 17 juni 2010

    Varför ställer man sig alltid i FEL kö???
    OCH varför är vattnet VÅTT?

  • Amika 17 juni 2010

    Varför börjar det alltid klia på olämpliga ställen, som på insidan av näsvingen, på insidan av låret eller på ena skinkan när man är ute på offentliga platser där man inte kan åtgärda det utan att någon ser en och tycker man ser helt retarded ut??

  • Amika 17 juni 2010

    Varför blir jag alltid kissnödig när jag gått halva promenaden med hundarna och har långt hem??

    Och varför är det alltid längst kö till tjejtoaletten???

  • Kaneta 17 juni 2010

    Varför kommer inte hantverkare när dom lovat???{mad-tongue}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.