Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

vilka är vi?

  • farmoringer 31 december 2007

    Hej, jag är Inger som hamnat i norra sverige men är född västgötska. Boråstrakten närmare bestämt. Är gift, har en hund som heter Dacke, som vi tränar spår med och jar tycker om att ta långpromenader med honom. Vi har även en katt som heter Nisse. Mat jobbar jag med på dagarna ocj för det mesta tycker jag det är kul med det. Det kan ju bli trista dar också för den delan. Man känner inte alls för att laga mat och på nåt sätt så märks det nog på matlagningen också på nåt sätt..*S*..
    Har ett bonusbarnbarn som är underbar..............
    På sommaren är det husvagnsliv som gäller.....

  • gunillavinter 31 december 2007

    Hej
    Gunilla heter jag, ny på forumet. Jag är ...hmmm...tänk, tänk, 48 år, var det visst. :'(
    Har 2 söner på 14 och 16 och en pojkvän (särbo) med egna barn.
    ÄLSKAR mat, även fast det kanske inte syns på mig. Och jag ALSKAR att laga mat åt andra!

    Formigvare, egen företagare, restaurangchef.

    Beskirvning av mig själv: rörig, kreativ, snäll.

  • Lena 31 december 2007

    Hej mitt namn är Lena och jag är 37 år är gift och har en son på 13 år och en katt som heter Sotis.
    Vi bor i ett hus utan för sollefteå. Ska börja plugga nu i januari till uska. Jag tycker om att baka laga mat och vara med familjen.:p

  • Tillberga 31 december 2007

    här sitter en kvinna på 60 år från västerås och skriver
    född i och jobbar i Tillberga
    jag är gift med Lennart sen 1967 (träffade killen redan -61)
    vi har två vuxna barn och fyra barnbarn och ett barnbarnsbarn på väg
    jag jobbar som konfirmandlärare i svenska kyrkan
    2005 gjode jag en viktoperation och fick lägga om mina matvanor helt
    nu skall jag äta tre lagade mål mat om dagen + 3-4 "riktiga" mallanmål
    så det är bra med denna sida då matinsperationen tryter
    en sväng här inne bland recepten och vips så ser jag klarare

    Gott slut och Gott nytt år
    Måd

  • tantdrake 12 januari 2008

    :p tant Drake här....Pia, Pilutta eller Rugguggla går lika bra. Nattjobbande gladskit till undersköterska på de tre kirurgavdelningarna på länssjukhuset på Sunderbymyren mellan Boden och Luleå. Bor i Sävast, cykelavstånd från Boden med Sessan, sköldpaddsfärgad hittekatta samt Svartsjuka Lakritstrollet 16 veckor - ett blanksvart magerarsle som jag nog ska få fason på.
    Hemma för mej är oxå i Vittangi högt upp i Kiruna kommun (L)- där har jag min baby, Tuldz 15 år. I Kiruna bor Moster Skata 24 och sonen Elektron strax 18 - glesbygden ser till att man blir vuxen fort när man flyttar hemifrån strax efter nian...(Y)
    Lever som grottfolket i arbetsperioder på 4 till 5 nätter - åker sedan oftast hemåt uppåt .
    Receptfreak som hittat hit av en händelse - behövde ett recept och googlade och var tvungen bli medlem för att se hela....jeeesus! På den vägen är det! Vilket himmelrike! Och jag som trodde pärlträsket var det ultimata :o Finner mej plötsligt inloggad och saglande över allt gott samtidigt som jag flinar glatt åt allt tokigt jag hittar i övrigt....(L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.