Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vilken Anka...

  • boz1965 12 november 2009

    ...väljer DU på julafton klockan 15?

    Kalle på ettan eller Anna på trean?

    Här blir det iaf Kalle, den saken är klar. Kalle är inte bråkdelen så fånig och tillgjord som Anna. Och Kalle är ändå tecknad...

  • Lenael 12 november 2009

    (Y) Självklart Kalle. Tradition! Vilket nytt klipp blir det i år tro?

  • Tant_Anita 12 november 2009

    Naturligtvis blir det Kalle. Fattas bara.

  • GourmetBosse 12 november 2009

    Kalle!

  • Amika 12 november 2009

    Ingen av dem. Vi har en egen tradition, vi väljer gemensamt ut en trevlig film att se istället. Vi såg oss mätta på Kalle för många år sedan. :)

    Men däremot tycker jag att det är tragiskt att de ger en falsk anka som Anna så mkt utrymme i media...

    Tyvärr så finns det ju faktiskt de som tycker hon är både rolig och cool.... *mår illa*

  • The_mama97mia 13 november 2009

    Jag kan vara utan alla ankor, men VE DEN som hindrar mig från att njuta av Karl Bertil!

  • Lilleby 13 november 2009

    här blir det kalle

  • familjenlundin 13 november 2009

    Självklart blir det Kalle Anka på julafton (L)

  • busan37 13 november 2009

    Ingen jul utan Kalle (Y)

  • frucaos 13 november 2009

    Ingen av dem, för vi har inte TV ... Men vi sätter kanske på Musses Twice upon a Christmas på DVD om barnen vill.
    (Annars hade det blivit Kalle!)

  • Okänd 13 november 2009

    Ingen av dem, men på juldagen blir det anka á l'orange!

  • Mellanbellan 13 november 2009

    Kalle, utan tvekan!

  • kari58 13 november 2009

    Kalle

  • mattjejen 13 november 2009

    Kalle så klart(L) blir ingen riktig jul annars...

  • boz1965 13 november 2009

    Skrivet av mama97mia den 13 nov 2009

    Jag kan vara utan alla ankor, men VE DEN som hindrar mig från att njuta av Karl Bertil!


    Jupp! Karl-Bertil är lika "helig" som Kalle... :p

  • Gnurf 13 november 2009

    Donald har jag nog missat flera år i rad nu, säger som Mia att Karl-Bertil å Tage Danielsson får man däremot inte missa. Anna Anka och de andra vakumskallarna i Hollywood är skoj ur ett rent humoristiskt perspektiv...lite stand up comedy utan att aktörerna själva är medvetna om sin insats...(Y)

    http://www.youtube.com/watch?v=P6hxdgmndag&feature=related

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.