Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Är du intresserad av matlagning och ska till Phuket?

  • Hellquist 7 januari 2010

    Hej alla ni som älskar att laga mat, jag heter Rosi och arbetar på ett tv-produktionsbolag som heter Stockholm-Köpenhamn. Just nu spelar vi in ett nytt spännande program för Kanal 5 i Phuket och jag vill komma i kontakt med er som älskar att laga mat, gå på marknader, testa nya rätter och som ska till Phuket. Vi vill helt enkelt följa med er när ni utforskar det Thailändska köket.
    Vi finns på plats i Phuket fram tills den 21 januari 2010 så om du ska till Phuket och vill vara med i programmet, tveka inte att kontakta mig.
    Skriv till mig på denna adress: [email protected]
    Skriv några rader om vem du är, bifoga tfn så jag jag ringa dig och bifoga gärna ett foto.
    Vänliga Hälsningar, Rosi Hellquist

  • jimboz 7 januari 2010

    Varför fanns du inte i mitt liv för några år sedan :( Jag skulle absolut ÄLSKA att vara med i ett sånt program ...Jag har varit nere i Phuket 3 gånger och det låter ju skitspännande..Tyvärr så kan jag inte delta då jag är fast i Sverige för tillfället....Drömmen är ju att flytta ner dit.. Brorsan bor i Chiang Mai.
    för tillfället men har bott i Phuket 9 år.

    Ni som har tillfälle borde inte tveka en sekund :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.