Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hjælp en dansker i nød! Nytår i Göteborg.

  • jesperfibigerthomsen 20 november 2012

    Kære matklubben.se

    Min kæreste og jeg har besluttet at holde nytår i Göteborg, hvor vi har booket hotel i nogle dage.

    Men jeg kunne godt bruge jeres hjælp, for jeg synes det svært at finde restauranter i Göteborg, som har åbent nytårsaften, og som har en god nytårsmenu.

    Er der noget i kan anbefale i göteborg nytårsaften?

    Og hvor får jeg den bedste burger 1. januar, når nytårstømmermændene skal kurres?

    Jeg håber at I kunne forstå mit danske indlæg, og at I kommer med nogle gode tilbagemeldinger.

    Forsat god aften :)

    Jesper Fibiger

  • boz1965 20 november 2012

    Hej Jesper.

    Jeg er ikke tit i Göteborg, men når jeg er der, plejer jeg at spise på en restaurant der hedder "Kock & Vin" på Victoriagatan 12. Det er en populær restaurant, så hvis du skal spise der nytårsaften, skal du booke lige nu.

    Tlf.: +46 31 7017979

    http://www.kockvin.se/

    Velbekomme, min ven. {eat}

  • boz1965 20 november 2012

    Og hvis du vil ha' en rigtig go' burger så skal du besøge en MAX-restaurant. Glem McD og BK! :)

  • jesperfibigerthomsen 21 november 2012

    Skrivet av Mithrandir den 20 nov 2012

    Hej Jesper.

    Jeg er ikke tit i Göteborg, men når jeg er der, plejer jeg at spise på en restaurant der hedder "Kock & Vin" på Victoriagatan 12. Det er en populær restaurant, så hvis du skal spise der nytårsaften, skal du booke lige nu.

    Tlf.: +46 31 7017979

    http://www.kockvin.se/

    Velbekomme, min ven. {eat}



    Kock & Vin har desværre lukket til Nytår, jeg havde ellers glædet mig til at besøge stedet!

  • jesperfibigerthomsen 21 november 2012

    Skrivet av Mithrandir den 20 nov 2012

    Og hvis du vil ha' en rigtig go' burger så skal du besøge en MAX-restaurant. Glem McD og BK! :)



    MAX, kender jeg udenmærket :) Udentvivl en god fast-food burger !

    I 2013 kommer MAX-burger faktisk også til Danmark.

  • Bumbelna 21 november 2012

    När det gäller hamburgare tycker jag att du ska gå till John Scott. En pup som ligger på Avenyn. Stor och maffig med 3 olika såser till och pommes såklart. Ca 150:-.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.