Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

ITALIENSK RESTURANG STOCKHOLM GAMLA STAN

  • JosefineLindkvist 26 mars 2011

    jag tänkte tipsa om en lite finare resturang som ligger i gamla stan. den heter agaton och har väldigt utsökt mat och priserna på maten är den värd. italiensk inredning och man kan få en touch att man är på italiens små gator när man sitter och äter. dock är det mysigast på sommaren.
    Hälsningar josefine

  • anluk 26 mars 2011

    Tack för tipset! Planerar en stockholmsresa till våren/sommaren och detta låter ju helt perfekt.

  • JosefineLindkvist 29 april 2011

    Skrivet av anluk den 26 mar 2011

    Tack för tipset! Planerar en stockholmsresa till våren/sommaren och detta låter ju helt perfekt.


    Vad trevligt! hoppas du gillar den! sen finns det en på odenplan också som ska ha väldigt god mat!

  • Mistys 29 april 2011

    Dock väldigt otrevliga om man vill be om något utöver deras rutin!
    Vi var där förra sommaren. Min dotter ammade och vi bad att hon skulle få in maten senare alternativt att alla skulle vänta lite. Annars skulle hon få äta kall mat då lillan behövde ammas precis. Nix Pix det gick inte. Maten kommer när den kommer det är bara att gilla läget var svaret. - Ja men kan ni vänta med hennes portion 10 min? - Nej den kommer ut med era, hon får äta när hon kan. - Ja men den blir kall!!
    Inget vi kan göra något åt att hon behöver amma just nu blev svaret! (N)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.