Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Köpenhamn

  • UffeP 8 april 2008

    Var kan man äta gott till rimliga priser med hela vår familj 6 vuxma 3 barn på 3,4 och 5 år i närheten av tivoli.
    Vore bra om någon viste
    Tack på förhand (Y)

    Ulf

  • anluk 9 april 2008

    Hittade denna på nätet, har aldrig varit där men vettiga priser tycker jag.

    http://www.politigaarden.dk/

    Sökte på restauranger köpenhamn på google och fick upp en hel del tips, för det.

  • GodareMat 9 april 2008

    Från Tivoli bara en liten bit ner på Ströget finns det två stycken "all you can eat pan pizza", om du kommer från Tivoli-hållet är den som kommer på höger sida att föredra. Dessvärre minns jag inte vad den heter...

  • Bianca 9 april 2008

    Om man går Ströget ner mot Nyhavn så kommer man till en "öppning". Ett torg som jag inte vet namnet på(det går inte att missa) men där det finns minst ett par kina/thairestauranger som har enorma bufféer. Supergott!!

  • bernit 9 maj 2008

    Det gyllene fortune - en bra men relativt dyr fiskrestaurang
    Lite fejkad klosterruin men bra mat - St Gertrud's kloster -dyrt (Hauser Plads 32, Kbhm)

    /BÅ :p

  • irrevirre 10 maj 2008

    Jag tycker ni skall gå på Jensen's Bøfhus på Gråbrødretorv.
    Jättegott! Tänk bara på att sallad får man köpa till.

    Jensens är även "barnvänligt". De får lite pyssel.
    Gå in på www.jensens.com och klicka på børn (barn)

    (Lunch heter frokost på danska men det visst du nog)

    Ha en underbar resa!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.