Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ny hemma-hos matklubb i Malmö

  • henrikmalmquist 21 september 2014

    Hej,

    I oktober drar jag igång en matklubb hemma hos mig i Malmö. Tanken är att folk som inte sedan tidigare känner varandra är välkomna hem till mig på mat och dryck och att det blir ett schysst tillfälle att lära känna nya i Malmö.

    18e oktober blir första tillfället och middagen är till självkostnadspris och kostar 300kr. Då ingår drink, 3-rätters middag med vin till alla rätterna samt kaffe/te. Är du allergisk eller vegetarian så gör jag mitt bästa för att anpassa maten efter det. Men den stora behållning är de nya trevliga människorna du får träffa! Jag kan max ta emot 8 gäster, så först till kvarn :)

    Mer information hittar ni på Facebook-sidan https://www.facebook.com/groups/363066103846755/ alternativt sök på Mat & Prat. Att namnet blev samma som det här forumet var en slump. Kände faktiskt inte till forumet sedan innan. Så klubben har inget med det här forumet att göra.

    Vem är jag?
    Jag älskar mat & dryck och har länge drömt om att starta en matklubb. Jag inspireras av mat från Norden, Indien, Vietnamn, Frankrike och allt däremellan. På sistone har jag även blivit tokig i att göra cocktails så det bjuder jag gärna på när ni kommer hit.

    Har du frågor? Hör av dig på den här eller Facebook-sidan.

    /Henrik

  • Gnurf 12 december 2014

    Bra idé. Hur gick det?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.