Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Piren i Jönköping.

  • 23 juni 2004

    Är ni i Jönköping så tycker jag att ett besök på Piren med flera härliga matställen att välja på är ett måste!!

  • UllaLindlof 8 december 2007

    Visst är piren jättemysig en härlig sommardag .:DMaten är väl inte alltid den bästa men man går väl mest dit för den trevliga stämningen. Vill ni nha bra och god mat så rekomenderar jag restaurang Hemma eller Twin city.:D

  • Superbruden 8 december 2007

    Skrivet av [email protected] den 8 dec 2007

    Visst är piren jättemysig en härlig sommardag .:DMaten är väl inte alltid den bästa men man går väl mest dit för den trevliga stämningen. Vill ni nha bra och god mat så rekomenderar jag restaurang Hemma eller Twin city.:D


    Håller med om piren men tycker nog att det är lite överreklamerat, senaste och goaste maten åt jag på Jensens böfhus...

  • 9 december 2007

    Har inte provat Jensens, men tack för tipset ska nog ta den nästa gång.
    Ulla(Y)

  • anluk 9 december 2007

    Jensens har jag varit på både i Gtbg och Örebro. Det är KANON!!!!:p

  • mli11 25 juni 2013

    Jag håller också med om piren men ändå är det något speciellt med att sitta där och äta. Jag tycker bäst om Anna-Gretas (om man gillar tapasrätter), så underbart gott! En italienare och en grek har god mat också.

    Någon som har provat Sjön än och kan ge kommentarer på det?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.