Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Restaurang i Kalmar?

  • Bryggbagarn 26 juli 2010

    Någon som kan rekommendera någon bra restaurang i Kalmar?

  • chrisq 26 juli 2010

    :DDhar bara varit i kalmar en gång o då åt vi världens godaste ryggbiff i hamnkrogen vet ej om den finns kvar men det var supergott

  • tulipan 26 juli 2010

    Hm.. bara ett kvarter eller två ifrån larmtorget ligger det en källar restaurang som jag trooor heter "kronan" är inte helt säker.. hm.. jag skäms.. bott i kalmar i sex år och börjar glömma.. haha

    Däremot även ett kvarter mot baronen från larmtorget.. på hörnan ligger en restaurang där dom har världens godaste maträtt "djävuls...... något" heter den... riktigt god och härligt styrka i maträtten :)

    Finns nog några att välja på, Steakhouse finns juh utanför baronen brevid buss stationen, vet dock inte hur maten är där för jag har aldrig varit dit däremot är det många jag känner som gillar stället :)

  • frulinnea 26 juli 2010

    Var på Stekhuset nere vid havet igår o åt en väldigt god middag. Har både uteservering o trevlig miljö inomhus.

  • githg 27 juli 2010

    När vi skulle till Kalmar blev vi tipsade om en Restaurang som heter Gröna huset. Ganska dyrt men det var det värt:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.