Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Restauranger, cafér och rastplatser längs E4:an

  • rosatalo 21 januari 2013

    Lämna tips på bra ställen att äta på längs våra Europavägar, både restauranger och rastplatser för egen matsäck.

    Jag är så trött på att betala för dåligt tillagad i bästa fall, oätlig i sämsta fall, mat på semesterresan. Känner du till och kan rekommendera bra stopp på resan. Prisvärda, trevliga, gärna barnvänliga.

    Jag bidrar med Tönnebro som ligger strax söder om Söderhamn. Där finns en härlig brygga med bord i anslutning till restaurangen vid en liten sjö och gott om plats. En liten lekplats med gungor till barnen och butiker, bensinstation, allt men behöver på resan.

    http://www.rasta.se/tonnebro.htm

  • kranglin 21 januari 2013

    Rout 66 eller va restaurangen nu heter eller hur de nu stavas. i ÖrnsköldsvikFast den ligg lite mer ini stan. Rövikens camping eller va den heter, mellan Ö-vik å Umeå. Bra, mycke mat å inte allt för dyrt

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.