Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Sista minuten inför Stockholm

  • Lotten_J 30 juli 2008

    Har letat i detta forum men vet inte om det är mina ögon det är fel på för jag hittar otroligt lite förslag på restauranger i Stockholm. Jag behöver tips på bra matställen i Sthlm där jag och min sambo kan äta en god middag. Det får inte vara den dyraste restaurangen utan ganska humana priser MEN det ska vara både mysigt och gott, helt enkelt där "vanlig" mat serveras....typ en god smarrig köttbit eller en härlig fiskrätt att avnjuta.......tackar på förhand (Y)

  • Agi007 30 juli 2008

    Gillar du italienskt? Var i Stockholm i vintras och at en jattegod (L) middag pa Esperanza pa Birger Jarlsgatan. Kan varmt rekommenderas - jattegod mat och mycket trevlig personal (Y)
    Ga annars in pa www.aos.se som har massor med information om vad som hander i Stockholm, restauranger osv osv. Dar kan man nog aven boka bord online. Lycka till!

  • Agi007 30 juli 2008

    Vi at aven en jattegod lunch pa Tysta Mari pa Ostermalmshallen. (Y)

  • mmarabou 30 juli 2008

    Lo Scudetto! Helt fantastisk italiensk restaurang! Minns inte gatuadressen nu men de har hemsida på internet så där står adressen. Maten där är i alla fall gudomligt god!

  • MatAnders 31 juli 2008

    Varför inte testa mossebacke uteservering med utsikt över Djurgården och hela stockholm.(Y)

  • Lotten_J 31 juli 2008

    Tack för era tips....nu bär det snart iväg....flygrädd som attan :'(

  • Disen 31 juli 2008

    Du får tänka..."jag kan flyga, jag är inte rädd"...trevlig resa.:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.