Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Favoritartist/grupp

  • Teareyes 12 april 2008

    Ett av mina stora intressen är musik och att gå på konserter, därför undrar jag nu vad ni andra gillar?
    Mina största idoler är Metallica!!! (har sett dom 7ggr)

  • monel 12 april 2008

    Allt utom i princip opera, hårdrock, hipphopp och knepig ny "musik". Jag är ingen som går på konserter. Har varit på Osmonds på 70-talet nån gång och sedan har det bara varit småkonserter och artister på Liseberg. Något jag ångrar är att jag inte följde med "gubben" till Bruce Springsten när han var ute med "Born in the USA"

  • Bowmore 12 april 2008

    Är stor fan av Blackmore´s Night och Runrig och Deep Purple och.....en massa annat.....

  • monel 12 april 2008

    Jaaaaaaaaa .. Runrig är braaaaaaa :-D tänk om svenskar kunde upptäcka dem

    Skrivet av Bowmore den 12 apr 2008

    Är stor fan av Blackmore´s Night och Runrig och Deep Purple och.....en massa annat.....

  • ingdot 12 april 2008

    Bruce Springsteen(L)

    Finns väl fler men ....

  • farmoringer 12 april 2008

    Skrivet av monel den 12 apr 2008

    Allt utom i princip opera, hårdrock, hipphopp och knepig ny "musik". Jag är ingen som går på konserter. Har varit på Osmonds på 70-talet nån gång och sedan har det bara varit småkonserter och artister på Liseberg. Något jag ångrar är att jag inte följde med "gubben" till Bruce Springsten när han var ute med "Born in the USA"


    Jag har varit på Bruce...Åhh vilken stämning det var...

  • tantdrake 12 april 2008

    :o farmoringer....Bruce i Globen 2006? Underbart ös!!! (L)
    Annars gillar jag allt från hårdrock (även den gammeldags sorten som kom först) till Cornelis. Mina absoluta favoriter är finska smörsångare med tangos och vemodiga ballader om livet :)
    jo, jag vet....gräsligt...men finnblodet, det j-dra finnblodet.... :p

  • farmoringer 12 april 2008

    jag såg Bruce mycket tidigare...är ju gammal nu..*S*.. han var på Scandinavium..eller vad det heter.. har jag för mig. i Göteborg..

  • hansdotter 12 april 2008

    Lyssnar mycket på Amy Winehouse just nu, och på en massa qi gong musik. Behöver ta det lugnt så qi gong musiken är perfekt! Men det tar en tid att lära sig att uppskatta den. Annars har jag en stor förkärlek till gammal hederlig svensk punk, Ebba, Lyckliga kompisarna, Dia Psalma!!!

  • tantdrake 12 april 2008

    (Y) Vill meddela att "Bruce Bossen Sprängsten" fortfarande fick denna tant att tro hon var yngre :D

  • Teareyes 13 april 2008

    Skrivet av hansdotter den 12 apr 2008

    Lyssnar mycket på Amy Winehouse just nu, och på en massa qi gong musik. Behöver ta det lugnt så qi gong musiken är perfekt! Men det tar en tid att lära sig att uppskatta den. Annars har jag en stor förkärlek till gammal hederlig svensk punk, Ebba, Lyckliga kompisarna, Dia Psalma!!!

    O Asta Kask!! (L)

  • rasine 13 april 2008

    Lars Winnerbäck och Björn Afzelius så klart

  • klockargarden 15 april 2008

    Janis Joplin, Santana, John Fogerty, Freddy Fender, Ane Brun och så Stefan Sundström, och
    många många fler artister. Har en väldigt bred musiksmak, så det är svårt att välja. Har varit
    på två konserter med Fogerty. I Karlskoga och Göteborg. Kanonbra!!!

  • Jossevisp 16 april 2008

    Robbie Williams

  • Bowmore 16 april 2008

    Glömde nämna Tony Carey förut.
    En underbar sing/song writer från Usa.

  • Jossevisp 16 april 2008

    Eller Justin Timberlake.... Storslagen!!

  • Skapis 7 juni 2008

    Oasis, men mest då wonderwall. Deras andra låtar är rätt trista. :S
    Jag gick och nynnade på den idag och så strosade jag förbi en kille som stod och sjöng den och ackompanjerade med gitarr. Lite kul.. (Y)

    Jason Mraz med I'm Yours har också klistrat sig fast i huvudet. *beroende*

  • VonBabkin 11 juni 2008

    Jag tycker att Lars Winnerbäck är bäst :)

  • Gillsan 11 juni 2008

    Harmånga favoriter är allätare av musik.
    Ex: Elvis,Janis, Texas, Bon Jovi, Bryan Adams, Tina Turner, Bonnie T, Madonna, Dio
    och många fler. Det finns så många bra artister.

  • Annlis 11 juni 2008

    Är allätare av musik, allt från avslappningsmusik till hårdrock. Oftast lyssnar jag på samma som barnen, då är det livat värre då vi sjunger med och dansar ibland. Några ex. är:
    Justin Timberlake, Robbie Williams, Bruce Springsteen, Gyllene Tider, Green Day, Linkin Park mm.(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.