För oss som gillar att leka så har jag ännu en lek, du ska skriva en stad, i Sverige eller utomlands, jag börjar på en och nästa skriver en ny stad som börjar på bokstaven.
Då börjar jag med:
Fristad
Suddisen12 januari 2008
Damaskus
12 januari 2008
fagersta
Challan12 januari 2008
Arvika
12 januari 2008
Skrivet av Queenie den 12 jan 2008
För oss som gillar att leka så har jag ännu en lek, du ska skriva en stad, i Sverige eller utomlands, jag börjar på en och nästa skriver en ny stad som börjar på bokstaven.
Då börjar jag med:
Fristad
du skrev "en ny stad som börjar på bokstaven", menar du då att den skall börja på bokstaven F?
Okänd12 januari 2008
Arboga
Queenie12 januari 2008
Kanske lite otydligt, en ny stad/ort, i sverige eller utomlands, som börjar på sista bokstaven av det förra personen skrev ...
Då börjar jag med:
Fristad
Damaskus
fagersta
Arvika
Då börjar jag med:
Fristad
du skrev "en ny stad som börjar på bokstaven", menar du då att den skall börja på bokstaven F?
Arboga
Kanske lite otydligt, en ny stad/ort, i sverige eller utomlands, som börjar på sista bokstaven av det förra personen skrev ...
Alingsås
Stockholm
Munka Ljungby
Ystad
Degerfors
Solna
Sala
Arvidsjaur
Riga
Aalborg
Rom
Göteborg