Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tjaaaattt a lagom

  • Prima 16 april 2008

    Ville bara bjuda in till chatten! Har iofs bara varit inne två gånger men dom gångerna har det varit helt tomt där...

    :)

  • tina62 16 april 2008

    Har också varit inne några gånger men är själv!

    Hoppas ni tittar in en stund i kväll!!!!(Y)

  • Heisjo 16 april 2008

    Jag var precis inne, men det var tomt...kanske provar igen imorgon

  • Jossevisp 16 april 2008

    tjat tjat

  • irko 16 april 2008

    Har varit där flera gånger, på dagtid är det ganska tomt men på kvällarna runt 20 -21 är det många inne. ha de gott!

  • maggi 16 april 2008

    Ja dagtid är det ganska tomt(N) men fram på kvällen är det full fart på chatten.
    Då pratas det om allt möjligt. Verkligen kul(Y) Ni som inte provat på detta GÖR DET verkligen toppen.(Y)(Y)

  • Jossevisp 16 april 2008

    Ska prova men nu va det iaf tomt :P

  • Jossevisp 16 april 2008

    Ska prova men nu va det iaf tomt :P

  • Skapis 7 juni 2008

    Hejja chatten, hejja chatten! (Y)

  • The_mama97mia 7 juni 2008

    heja chatten, nu är jag här i alla fall! VÄlkommen in!

  • The_mama97mia 11 juni 2008

    puffar lite

  • systeryster 11 juni 2008

    Vet inte riktigt hur man chattar.Var in på försök en kväll men då pågick en dialog mellan två och det kändes nästan som när man ofrivilligt får lyssna till en dialog på bussen eller något sådant.Vi kanske inte är så bra på att prata fler samtidigt.Kanske provar någon mer gång!

  • matnjutaren 11 juni 2008

    Skrivet av 88888888 den 11 jun 2008

    Vet inte riktigt hur man chattar.Var in på försök en kväll men då pågick en dialog mellan två och det kändes nästan som när man ofrivilligt får lyssna till en dialog på bussen eller något sådant.Vi kanske inte är så bra på att prata fler samtidigt.Kanske provar någon mer gång!


    Håller med dej på det att det kan kännas ovantmen om man chattar så är det bara att gå in och säga typ .."Hej" så vet alla att du är där och vill gärna vara med och "tugga litt".:D Prova igen du bara. (Y)
    Kram/Marita

  • The_mama97mia 11 juni 2008

    puffar på
    vill bara säga att när jag är inne så brukar jag försöka att bjuda in den nyss inloggade...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.