Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vilket Tv program missar du aldrig ?

  • Majainorr 2 juni 2009

    Hem till gården och 2 och ½ män!

  • disturbed 13 juni 2009

    Monk och South Park (Y)

  • chokladgrodan 14 juni 2009

    Grace Anathomy!

  • maggan2008 26 juni 2009

    Simon & Tomas när jag kan :p

  • Okänd 23 september 2010

    Just nu är det Ullared, Efterlyst, Gp speedway (som går varannan lördag i tv24 ) Berg flyttar in, och så Här är ditt liv.

  • farmoringer 24 september 2010

    CSI i alla former försöker jag alltid att se..
    Halvåtta hos mig...
    Så ska det låta.
    Blir mest nöje och kriminalfilmer som jag ser..

  • lillakotte 29 september 2010

    Greys Anatomy!

  • carinastr 30 september 2010

    IDOL 2010

  • Marre73 8 november 2010

    IDOL 2010 för mig med!!!

  • Marre73 8 november 2010

    Förresten House missar jag inte heller(Y)

  • rufus10 8 november 2010

    Doobidoo och Vem vet mest gäller för tillfället!

  • Marre73 14 november 2010

    Har några till jag inte gärna missar: Pensionärsjävlar, Raw comedyclub Csi Criminal minds

  • DoctorWho 10 december 2010

    Csi (Las Vegas), Csi NY, Criminal minds, Ullared, Böda camping ,en massa olika dokumentärer på alla boxers kanaler och nästan alla brittiska kriminalserier som sänds. Undantagen: Miss Marple och Kommisarie Lynley (har aldrig tyckt om dessa, vet inte varför)

  • 57barbro 11 december 2010

    Grey´s anatomy missar jag aldrig!!

  • matbrittan48 11 december 2010

    .

  • littlejohn 12 december 2010

    Så mycket bättre har varit ett bra program. Annars finns det inget som jag måste se.

  • helle72 13 december 2010

    Jag har också följt "Så mycket bättre", annars blir det Leilas cookalong på tv4+ på torsdagar.

  • Marre73 29 december 2010

    Skrivet av Transporter den 10 dec 2010

    Csi (Las Vegas), Csi NY, Criminal minds, Ullared, Böda camping ,en massa olika dokumentärer på alla boxers kanaler och nästan alla brittiska kriminalserier som sänds. Undantagen: Miss Marple och Kommisarie Lynley (har aldrig tyckt om dessa, vet inte varför)


    Såg du Messiah? Det var bra o skulle vara en säsongsavslutning,men verkar inte komma...
    Mord i sinnet glömde du bland bra program,men mest är det bara repriser som går nu i varje fall....

  • ScarlettRose 30 december 2010

    True Blood och House missas inte. Brukade aldrig missa Oz heller, men så la de ner serien och slutade visa den på tv :'(
    Har, som tur är, alla säsonger på dvd :)

  • Marre73 25 januari 2011

    Forgotten med Christian Slater missas inte,går på söndagar(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.