Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

grilla

  • Gnurf 1 april 2009

    Mums. Långfredag får bli min grillpremiär, håller tummarna för lämplig väderlek....:D

    Skrivet av ThomasP den 1 apr 2009

    benfri kotlett med couscous och grillade grönsaker (Y)(Y)

  • The_mama97mia 1 april 2009

    Ja det är dags att rusta för grillpremiären om ni inte redan gjort det, ska bli varmt härligt vårväder nu. Nu lyfter vi grilltrådarna... *ler*

  • Gnurf 1 april 2009

    Tänk vad kul för Mr Weber att få komma ut å sträcka på bena....!! :p

  • The_mama97mia 1 april 2009

    Hehe ja Mr Weber är lätt den mest vältränade här hemma. Mest välutrustade med kanske... haha...

  • monac 2 april 2009

    :D

  • Gnurf 2 april 2009

    Ja, rätt utrustning är att föredra. Det var väl någon som förespråkade små funktionella Redskap framför stora, otympliga och svårhanterliga!?? Vet inte riktigt om jag håller med om det men viktigast är såklart att Redskapen ligger bra i handen och underlättar vid hanteringen av köttet speciellt i situationer där det blir...ehhh...bråttom. Adekvata Redskap förhöjer upplevelsen och skänker tillfredställelse till de som deltar i grillpartyt....(Y)

    Skrivet av mama97mia den 1 apr 2009

    Hehe ja Mr Weber är lätt den mest vältränade här hemma. Mest välutrustade med kanske... haha...

  • The_mama97mia 7 juli 2009

    *puffar* upp tråden - har du lagt ngt nytt på grillen denna säsong, ngt du tyckt blivit överraskande gott?
    Här kör jag väldigt mkt karré, marinerad o kryddad på olika sätt, tycker det är toppen att lägga på grillen.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.