Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Salladsdressingar

  • monac 25 maj 2008

    Skrivet av mama97mia den 23 maj 2008

    Jag har sökt på nätet men hittar inget som är likt den. Får väl börja experimentera själv,men ättika känns ju lite vådligt att testa sig fram på..... Attans att jag inte kan minnas. O restaurangen finns inte mer heller....


    jo men det kan vara trixigt med balans mellan syra & socker....kanske det är så enkelt att det är en 1-2-3 lag,olja samt dill & diverse kryddor:)

    Hör av dig om du "får till den"!!!!

  • gunar 25 maj 2008

    Jag brukar göra en senapsvinägrett med persikobalsamico. Man blandar 3 msk olivolja, 1 msk persikobalsamico (finns i vanliga mataffärer), 1 tsk stark senap, salt och peppar. Är jättegod. (Y)

  • Kicki8 25 maj 2008

    Olivolja smaksatt med citron underbart gott och enkelt. Gott till vinterns sallader som är lite mer beska, även om man sköljer i varmvatten.

  • Lilljeppe 25 maj 2008

    Här kommer några dressingar till sallad
    [recept]13302[/recept[
    [recept]21816[/recept[
    [recept]2840[/recept[
    [recept]12458[/recept[

  • Lilljeppe 25 maj 2008

    Här kommer några dressingar till sallad
    Cyrrydressing
    Karamellyoghurt
    Salladsdressing
    Parmesan & Vitlöksdip

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.