Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Trevlig midsommar

  • zudette 20 juni 2008

    Hej hopp!

    Jag vill oxå önska er alla en glad midsommar och en riktigt skön dag!

    Här i Luleå har vi en grådassig himmel, blåsigt (men hyfsat varmt) och regn som väntar, enligt SMHI, men -so what!??? - det är midsommar och vi ska njuta och ha det trevligt ändå!

    Ha det gott alla!

  • zudette 20 juni 2008

    hmmm.... trodde det blev en hangup.... - sorry :D

  • bakakaka 20 juni 2008

    Glad midsommar och en trevlig sommar till ALLA på matklubben.(H)

  • Gillsan 20 juni 2008

    (H) Hej! Jag vill önska hela matklubbens ansvariga och alla medlemmar en riktig glad, skön och trevlig midsommar. (Y) Mvh Gillsan

  • Clowna 20 juni 2008

    Hejsan alla matklubben medlemmar!
    Glad midsommar på er allihopa och hoppas ni får soligt väder.
    Ta hand om er.
    Många Kramar
    Claudia(L)

  • JennyV 20 juni 2008

    Vill också hälsa glad midsommar till er alla!!!! Ska snart iväg och dansa runt midsommarstången, såg lite dystert ut i morse med regn, regn och regn. Men nu har det spruckigt upp och peppar peppar..... så hoppas vi att regnet är förbi!!
    Ska ha folk hemma ikväll så det är snart dax att förbereda maten oxå. Någon alkoholhaltig dryck blir det inte för min del för jag ska ha barn... igen!!!(L) :D Men det finns mängder med alkoholfria supergoa drinkar på matklubben som jag ska göra ikväll!! (Y)
    GLAD MIDSOMMAR!!!

  • Nettie 20 juni 2008

    Glad midsommar till alla i matklubben:p

  • Gunn57 20 juni 2008

    (Y) Glad midsommar till er alla (Y)

  • BackaMona 20 juni 2008

    :)GLAD MIDSOMMAR till er alla matklubbsvänner!
    Här i Skövde skiner solen.:D

  • farmoringer 20 juni 2008

    I Älvsbyn skiner solen också nu och vi klarade oss från regnet även när vi grillade..Ha en fortsatt trevlig midsommar...:D(L)

  • leffes 20 juni 2008

    Skrivet av Kocken1971 den 19 jun 2008

    GLAD MIDSOMMAR TILL ER PÅ MATKLUBBEN.....
    Hoppas att även Ni kan få slappna av lite,mellan alla recept och kommentarer.

    Och förstås Trevlig Midsommar till alla nya som gamla medlemmar, hoppas att Ni får en lyckad Midsommarhelg.

    ANNARS FÅR NI BERÄTTA SEN,OM KATASTROFER OCH MISSLYCKANDEN, MEN ÄVEN OM ERA SMÅ GULDKORN SOM GJORDE JUST ERT KALAS PERFEKT

  • leffes 20 juni 2008

    Skrivet av Kocken1971 den 19 jun 2008

    GLAD MIDSOMMAR TILL ER PÅ MATKLUBBEN.....
    Hoppas att även Ni kan få slappna av lite,mellan alla recept och kommentarer.

    Och förstås Trevlig Midsommar till alla nya som gamla medlemmar, hoppas att Ni får en lyckad Midsommarhelg.

    ANNARS FÅR NI BERÄTTA SEN,OM KATASTROFER OCH MISSLYCKANDEN, MEN ÄVEN OM ERA SMÅ GULDKORN SOM GJORDE JUST ERT KALAS PERFEKT

  • leffes 20 juni 2008

    Skrivet av flabban den 19 jun 2008

    Även jag vill önska alla medlemmar i klubben, med Lind i spetsen en Trevlig Midsommar

  • kattis63 20 juni 2008

    Skrivet av farmoringer den 20 jun 2008

    I Älvsbyn skiner solen också nu och vi klarade oss från regnet även när vi grillade..Ha en fortsatt trevlig midsommar...:D(L)
    Vi klarade oss också från regnet som än inte har visat sig i Boden.(Y) Har varit hos mamma o pappa och lagat mat. Sonen och hans flickvän har varit och ätit efter arbetet.(L) Nu
    ser jag på fotboll och hejar på Kroatien. Har inte förlåtit Lagerbäck att inte Allbäck fick spela mer(N) En fortsatt trevlig midsommar till alla från mig/ Katarina

  • MammaIrene 21 juni 2008

    Här i Bohuslän var det blåsigt, regningt o det åskade........
    Men tösen hade ju ändå halsfluss så vi kunde ändå inte delta i något direkt firande...
    Vi var ute hos kusinerna o reste midsommarstången på deras gräsmatta, jag spelade gittar o de dansade alla runt stången.....Då hade vi faktiskt uppehåll så det var ju tur...
    Sedan åt vi midsommarmat hemma hos oss bara jag , min man o våra 3 barn, det var mysigt det också....(L)

  • The_mama97mia 21 juni 2008

    En fortsatt Glad midsommar och en härlig sommar önskar jag alla underbara människor här på matklubben!
    Tycker ni ska gå in på www.folkbladet.se och läsa om ALbin som fick en ny cykel av Bohnke-Oslo, tack vare matklubben kan man säga.

    Vi firade midsommarafton i Pålsboda folkpark, då kommer en reporter o fotograf fram till mig o min dotter, vi hade nämligen midsommarkrans i håret, så nu blir vi nog i nerikes allehanda på måndag. Vaddå linslus?

    Så om nån är nyfiken på vackra kransar kan n i kolla i Nerikes ....

    /Mamma Mia

  • LaJefa 21 juni 2008

    Glad midsommar önskar jag er alla från ett varmt och soligt Spanien.

    // Tina

  • Ullis1 21 juni 2008

    Glad fortsatt Midsommarhelg! :D
    Midsommarafton igår bjöd på både regn, dåliga jordgubbar, ett inställt firande hos ett par och annat...men jag är glad ändå för både potatisen, det grillade köttet, tillbehören, drickat och sillen blev finfint! (Y)
    Idag finns det så goda rester att knapra på också. :)

  • Lindanemon 21 juni 2008

    Skrivet av mama97mia den 21 jun 2008

    En fortsatt Glad midsommar och en härlig sommar önskar jag alla underbara människor här på matklubben!
    Tycker ni ska gå in på www.folkbladet.se och läsa om ALbin som fick en ny cykel av Bohnke-Oslo, tack vare matklubben kan man säga.

    Vi firade midsommarafton i Pålsboda folkpark, då kommer en reporter o fotograf fram till mig o min dotter, vi hade nämligen midsommarkrans i håret, så nu blir vi nog i nerikes allehanda på måndag. Vaddå linslus?

    Så om nån är nyfiken på vackra kransar kan n i kolla i Nerikes ....

    /Mamma Mia


    Men Mia, detta är ju helt fantastiskt! Så roligt för både dig och Albin! Och Bohnke-Oslo, vilken fantastisk människa!!! (Y)(Y)
    Ibland känns det väldigt bra att vara med här och se att undrens tid ej är förbi. (L)
    Vi ska fortsätta att hjälpa varandra, tror att alla mår bäst av det i långa loppet. :D

  • MammaIrene 21 juni 2008

    Skrivet av Lindanemon den 21 jun 2008

    Skrivet av mama97mia den 21 jun 2008

    En fortsatt Glad midsommar och en härlig sommar önskar jag alla underbara människor här på matklubben!
    Tycker ni ska gå in på www.folkbladet.se och läsa om ALbin som fick en ny cykel av Bohnke-Oslo, tack vare matklubben kan man säga.

    Vi firade midsommarafton i Pålsboda folkpark, då kommer en reporter o fotograf fram till mig o min dotter, vi hade nämligen midsommarkrans i håret, så nu blir vi nog i nerikes allehanda på måndag. Vaddå linslus?

    Så om nån är nyfiken på vackra kransar kan n i kolla i Nerikes ....

    /Mamma Mia


    Men Mia, detta är ju helt fantastiskt! Så roligt för både dig och Albin! Och Bohnke-Oslo, vilken fantastisk människa!!! (Y)(Y)
    Ibland känns det väldigt bra att vara med här och se att undrens tid ej är förbi. (L)
    Vi ska fortsätta att hjälpa varandra, tror att alla mår bäst av det i långa loppet. :D


    Instämmer tillfullo!!!(L)(L)man blir alldeles fylld av kärlek, tårögd o ingiven av hopp för framtiden när man läser om sådana händelser.......
    Underbart!(Y):D:p:)(L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.