Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Trevlig midsommar

  • UllaC 21 juni 2008

    Jag är barnvakt denna helgen till mina barnbarn som är 9 och 11 år, för deras mamma jobbar HELA helgen och deras pappa jobbar i Moss i Norge hela helgen. Båda tjejerna är dåliga med feber, kräkningar, yrsel osv. Jag pysslar om dem så gott jag kan. De skall nämligen åka till Stockholm på måndag hela familjen - 2 vuxna och 4 barn - och stanna i 5 dagar. Hoppas de är friska tills dess. Deras pappa fyller 50 år - grattis Johny - min svärson, en toppenkille.
    Glad midsommar önskar jag oxå alla Godkännare - ni är suveräna - som kämpar och sliter för att få ordning på våra recept, när vi inte kan!!!

  • matnjutaren 21 juni 2008

    Skrivet av mama97mia den 21 jun 2008

    En fortsatt Glad midsommar och en härlig sommar önskar jag alla underbara människor här på matklubben!
    Tycker ni ska gå in på www.folkbladet.se och läsa om ALbin som fick en ny cykel av Bohnke-Oslo, tack vare matklubben kan man säga.

    Vi firade midsommarafton i Pålsboda folkpark, då kommer en reporter o fotograf fram till mig o min dotter, vi hade nämligen midsommarkrans i håret, så nu blir vi nog i nerikes allehanda på måndag. Vaddå linslus?

    Så om nån är nyfiken på vackra kransar kan n i kolla i Nerikes ....

    /Mamma Mia


    Vilken underbar SOLSKENS-historia, som e sann! :D
    Kan förstå att du kanske "nyper" dej än.. mama07mia :p

    GO! GO! Bohnke-Oslo! GO! GO! :)(Y)(Y)(Y)

    Är ju sååå lätt att dela med sig! (L)

    ALLA borde prova på det!
    För det GER sååå mycket tillbaks! (Y)(Y)

    Ibland kan det räcka med att sträcka ut en hand....(L)

  • farmoringer 22 juni 2011

    Vill önska alla en Trevlig Midsommar...........................Hoppas det blir uppehållsväder så man kan vara ute mycket..(L)

  • DoctorWho 22 juni 2011

    Trevlig Midsommar från ett regnblött nordöstra Småland. Hoppas på fint grillväder på midsommarafton.{drool}

  • margitkallgren 22 juni 2011

    Instämmer med alla föregående skrivare!
    En riktigt trevlig Helg till alla vänner i matklubben.Margit

  • gollen 22 juni 2011

    Ha det väldigt bra allihopa. I år bryter vi traditionen med sill och dylikt. Det blir Tacos och frukttårta på midsommarafton. Ibland är det kul att göra något annorlunda och inte tralla på i gamla fotspår.(Y)

  • MosterNettan 23 juni 2011

    Jag önskar ALLA en riktigt skön och avkopplande midsommar utan jäkt, stress och en massa måsten.
    Har vi sol i hjärta och sinne då klarar vi en och annan regnskur också!

    (H)

  • kari58 23 juni 2011

    Ha en jätte trevlig helg alla ni här på matklubben, med mycket sol, god mat o god dryck... Kramar Karin

  • ros 23 juni 2011

    {snicker}Glad Midsommar!!!

    Jag önskar er en trevlig midsommarhelg med god mat mm
    Ta det lugnt i trafiken ni som ska ut och köra

    {snicker}Midsommarkramar ifrån Ros

  • monicadanell 23 juni 2011

    Glad midsommar alla vänner på mk:)

  • kekke46 23 juni 2011

    Glad Midsommar till er alla här på mk

  • putterstina 23 juni 2011

    Glad midsomma på er alla!

  • The_mama97mia 23 juni 2011

    Hej alla goa MK:are, tänk att denna gamla tråd väcktes - ja det är ju midsommar varje år!
    Önskar alla en trevlig helg och inte alltför mkt regn...
    Just nu skiner solen i Pålsbodatrakten men vi har fått mkt nederbörd...
    Här ska vi grilla lite korv o hamburgare, lite amerikansk middag idag.

  • idea_ 24 juni 2011

    Trevlig midsommar på er alla, hoppas ni har bra väder. {clap}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.