Jag skulle vilja tipsa om sidan grillkoll.se där jag bloggar. Sidan öppnades den 1 maj 2009 och växer så det knakar. Vore kul om Ni tittade förbi och kanske anslöt Er till Grillkolls forum.
www.grillkoll.se
kickiekblad8 maj 2009
INTRESSANT
:)
anluk8 maj 2009
Tack för tipset!
The_mama97mia8 maj 2009
Oj vad skoj, skräddarsytt för mig! Har reggat mig o väntar på bekräftelse så jag kan logga in.
Detta innebär inte på ngt sätt att jag slutar vända mig till trådarna här - se Weberns vänner m. fl.
(Y)
GunillaGranberg8 maj 2009
Kolla in kokboken "Gucka, världens röra" (Henrik Francke) för många goda tillbehör till grillningen.
Countrygirl8 maj 2009
Vilken fin sida! kommer att gå in igen för att leta recept. Nu leter jag efter en mager sås till grillat.
Henrik_Insulander8 maj 2009
Va roligt att Ni gillar sidan. Till dig Countrygirl angående mager sås till grillat, gå med i Grillkolls forum och ställ frågan där, ange även vad du vill ha den till. Det finns massor med grillexperter där som vill hjälpa till. Grillkolls Chimchurri innehåller visserligen en del olivolja och är kryddig, men makalöst god.
Henrik
MatAnders8 maj 2009
Skrivet av Countrygirl den 8 maj 2009
Vilken fin sida! kommer att gå in igen för att leta recept. Nu leter jag efter en mager sås till grillat.
Jag har en god tomatbaserad kallas god grillsås kolla om den passar?
Countrygirl9 maj 2009
Skrivet av MatAnders den 8 maj 2009
Den testar jag gärna. Men jag hittade den inte på din sida. Vad heter den?
Okänd9 maj 2009
Har varit in och kikat på sidan "Grillkoll" och där fanns mycket gott redan.
Tack så mycket för det tipset......Kanonbra sida nu i grilltider........Nu ska här grillas ännu mera.
Passar på att önska er alla en fin grillsommar:D
MatAnders9 maj 2009
Hej här har du den http://www.matklubben.se/recept/god_grillsaas_20325.html
Henrik_Insulander6 juni 2009
Ni är verkligen duktiga på att besöka oss på grillkoll, det syns tydligt i statistiken. Däremot saknar vi er i forumet :-) och kom gärna med bidrag till receptsidorna. Grillsäsongen är verkligen här och vi hoppas att ni lägger locket på och prövar riktig BBQ, det är otroligt gott. Snart kommer vi lägga upp grillskolans första del, en filmad BBQ resa som gör det lättare att förstå hur det går till. VI syns hoppas jag.
Henrik Insulander
www.grillkoll.se
festmaten7 juni 2009
Tack för tipset!
Vi har just köpt en Weber one-touch. Tar tacksamt emot alla goda tips o råd!
Hoppas ni alla får en riktigt god grillsommar!
Jag skulle vilja tipsa om sidan grillkoll.se där jag bloggar. Sidan öppnades den 1 maj 2009 och växer så det knakar. Vore kul om Ni tittade förbi och kanske anslöt Er till Grillkolls forum.
www.grillkoll.se
INTRESSANT
:)
Tack för tipset!
Oj vad skoj, skräddarsytt för mig! Har reggat mig o väntar på bekräftelse så jag kan logga in.
Detta innebär inte på ngt sätt att jag slutar vända mig till trådarna här - se Weberns vänner m. fl.
(Y)
Kolla in kokboken "Gucka, världens röra" (Henrik Francke) för många goda tillbehör till grillningen.
Va roligt att Ni gillar sidan. Till dig Countrygirl angående mager sås till grillat, gå med i Grillkolls forum och ställ frågan där, ange även vad du vill ha den till. Det finns massor med grillexperter där som vill hjälpa till. Grillkolls Chimchurri innehåller visserligen en del olivolja och är kryddig, men makalöst god.
Henrik
Den testar jag gärna. Men jag hittade den inte på din sida. Vad heter den?
Har varit in och kikat på sidan "Grillkoll" och där fanns mycket gott redan.
Tack så mycket för det tipset......Kanonbra sida nu i grilltider........Nu ska här grillas ännu mera.
Passar på att önska er alla en fin grillsommar:D
Hej här har du den http://www.matklubben.se/recept/god_grillsaas_20325.html
Ni är verkligen duktiga på att besöka oss på grillkoll, det syns tydligt i statistiken. Däremot saknar vi er i forumet :-) och kom gärna med bidrag till receptsidorna. Grillsäsongen är verkligen här och vi hoppas att ni lägger locket på och prövar riktig BBQ, det är otroligt gott. Snart kommer vi lägga upp grillskolans första del, en filmad BBQ resa som gör det lättare att förstå hur det går till. VI syns hoppas jag.
Henrik Insulander
www.grillkoll.se
Tack för tipset!
Vi har just köpt en Weber one-touch. Tar tacksamt emot alla goda tips o råd!
Hoppas ni alla får en riktigt god grillsommar!