Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

www.grillkoll.se

• Henrik_Insulander 8 maj 2009

Jag skulle vilja tipsa om sidan grillkoll.se där jag bloggar. Sidan öppnades den 1 maj 2009 och växer så det knakar. Vore kul om Ni tittade förbi och kanske anslöt Er till Grillkolls forum.

www.grillkoll.se

• kickiekblad 8 maj 2009

INTRESSANT
    :)

• anluk 8 maj 2009

Tack för tipset!

• The_mama97mia 8 maj 2009

Oj vad skoj, skräddarsytt för mig! Har reggat mig o väntar på bekräftelse så jag kan logga in.
    Detta innebär inte på ngt sätt att jag slutar vända mig till trådarna här - se Weberns vänner m. fl.
    (Y)

• GunillaGranberg 8 maj 2009

Kolla in kokboken "Gucka, världens röra" (Henrik Francke) för många goda tillbehör till grillningen.

• Countrygirl 8 maj 2009

Vilken fin sida! kommer att gå in igen för att leta recept. Nu leter jag efter en mager sås till grillat.

• Henrik_Insulander 8 maj 2009

Va roligt att Ni gillar sidan. Till dig Countrygirl angående mager sås till grillat, gå med i Grillkolls forum och ställ frågan där, ange även vad du vill ha den till. Det finns massor med grillexperter där som vill hjälpa till. Grillkolls Chimchurri innehåller visserligen en del olivolja och är kryddig, men makalöst god.

Henrik

• MatAnders 8 maj 2009

Skrivet av Countrygirl den 8 maj 2009

Vilken fin sida! kommer att gå in igen för att leta recept. Nu leter jag efter en mager sås till grillat.

Jag har en god tomatbaserad kallas god grillsås kolla om den passar?

• Countrygirl 9 maj 2009

Skrivet av MatAnders den 8 maj 2009

Jag har en god tomatbaserad kallas god grillsås kolla om den passar?

Den testar jag gärna. Men jag hittade den inte på din sida. Vad heter den?

• Okänd 9 maj 2009

Har varit in och kikat på sidan "Grillkoll" och där fanns mycket gott redan.
    Tack så mycket för det tipset......Kanonbra sida nu i grilltider........Nu ska här grillas ännu mera.
    Passar på att önska er alla en fin grillsommar:D

• MatAnders 9 maj 2009

Hej här har du den http://www.matklubben.se/recept/god_grillsaas_20325.html

• Henrik_Insulander 6 juni 2009

Ni är verkligen duktiga på att besöka oss på grillkoll, det syns tydligt i statistiken. Däremot saknar vi er i forumet :-) och kom gärna med bidrag till receptsidorna. Grillsäsongen är verkligen här och vi hoppas att ni lägger locket på och prövar riktig BBQ, det är otroligt gott. Snart kommer vi lägga upp grillskolans första del, en filmad BBQ resa som gör det lättare att förstå hur det går till. VI syns hoppas jag.

Henrik Insulander
    www.grillkoll.se

• festmaten 7 juni 2009

Tack för tipset!
    Vi har just köpt en Weber one-touch. Tar tacksamt emot alla goda tips o råd!
    Hoppas ni alla får en riktigt god grillsommar!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.