Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Pekingsoppa

  • dianajohansson 14 januari 2010

    Hej! Jag undrar om det är någon som har något riktigt gott recept på min favorit: Pekingsoppa????? Hade varit helt underbart att prova och göra en riktigt smarrig sådan och smaka fall det smakar lika gott som på restaurang.:)

  • jimboz 14 januari 2010

    Denna verkar inte så dum
    [recept] 12863[/recept]

  • dianajohansson 14 januari 2010

    Hej!
    Det gick ju snabbt att få ett svar ang pekingsoppa!:). Tack så mycket, ska absolut prova den inom den närmsta framtiden.

  • hillan66 14 januari 2010

    Jag har testad just det receptet och det var jättegott!! Jag tror att du kommer att bli jättenöjd!! Smakar precis som på restaurang! (Y)

  • dianajohansson 17 januari 2010

    Jag och min syster hade en "kinadag" igår, lördag, och Pekingsoppan blev verkligen jättegod. Vi hoppade över ärtor (som jag inte gillar) och räkor (som min syster inte tycker om). Så nästa gång ska jag ha in lite mer kyckling istället.

    Den smakade verkligen som på restaurang!!!

    TACK TACK TACK!(Y)

  • jimboz 17 januari 2010

    Vad kul att kvällen blev lyckad :p
    Lite Tofu i soppan kanske inte skulle vara så dumt...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.